1

Onderwerp: Aantal vragen

Mijn dochter is eind maart jarig en het is dus weer baktijd. (zou wel veel meer willen maar de tijd ontbreekt :-( ) Ze wil graag een hartjes taart. Mijn eerste vraag is kun je moskovich gebak in vriezen? En de tweede vraag is kan ik van fondant al in het voren hartjes en bloemetjes maken zodat ik het er later op kan maken? Ik moet 2 taarten maken omdat ze dinsdag jarig is maar er komt zondag ook al bezoek. Ze vroeg heel lief of er dan ook al een mooie taart mocht :-) En nog een vraag komt  nu in me op, kan ik van fondant roosje maken?

Heerlijk om weer op de site rond te neuzen!!! Wat geweldig om al die mooie dingen te zien. Ik heb nu helemaal weer het gevoel van ik wil meeeeeeeeeeer!!!!!!

Groetjes, Lianne

2 Laatst bewerkt door ria (08-03-2006 21:43)

Re: Aantal vragen

Hoi lianne,
Op alles Ja! :D
leg je uitgestoken figuurtjes tussen twee lagen plastic of in een afgesloten bakje
en  voor de roosje kan je ook het filmpje wat Car bij babbel na het bakken heeft geplaatst (reclamespotje) even bekijken. Heel leuk :)
groetjes Ria

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.