1

Onderwerp: foodprinter

wie kan mij iets vertellen over een foodprinter?ik heb het forum al afgezogd naar dit onderwerp en ook het een en ander er van opgestoken ,maartoch kan ik er niet helemaal uitkomen .
ik lees over een foodprinter bij Trend en Decor, die is prima wat ik uit de gelezen berichten begrijp maar er zijn veel kleuren voor te krijgen hoe werkt dat???moet je kijken wat voor kleuren er in je foto zitten en die kleuren er in doen of kun je gewoon 5 kleuren er in doen en krijg je dan de goede kleuren  geprint en moeten ze voor die printer gechipt zijn of niet? ik hoop dat iemand mij dit uitkan leggen, ik wil hem graag aanschaffen ,maar eerst goed op de hoogte zijn ,misschien zijn er nog betere??
groetjes yvonne

2

Re: foodprinter

je doet alle patronen er in.
werkt eigenlijk als een normale printer maar dan met eetbare inkt en vellen.
ik zelf (en vele hier geloof ik) heb de ip3600 van canon.
heb er verder nog niet veel mee gedaan dus kan nog niet veel verdere tips geven.
succes

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Re: foodprinter

move-------> taartdecoratie algemeen

4

Re: foodprinter

Nathalie schreef:

move-------> taartdecoratie algemeen

wat zijn jullie toch snel ;)

5

Re: foodprinter

dat is inderdaad de foodprinter die op de site van Trend&Decor staat hier moet als ik het goed heb de cartridge in met ship?
groetjes yvonne

6

Re: foodprinter

yvonne50 schreef:

dat is inderdaad de foodprinter die op de site van Trend&Decor staat hier moet als ik het goed heb de cartridge in met ship?
groetjes yvonne

Yup, ik heb de canon ip 4700 gewoon in de winkel gekocht ( scheelde 20 euries) en eetbare inkt en sheets bij bouwhuis besteld

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

7

Re: foodprinter

Ik zag bij de mediamarkt de Canon Pixma IP2600 voor Eur 49,95.

Zou deze ook te gebruiken zijn?

8

Re: foodprinter

smollebulle schreef:

Ik zag bij de mediamarkt de Canon Pixma IP2600 voor Eur 49,95.

Zou deze ook te gebruiken zijn?

Dan moet je bij bijv bouwhuis kijken of er voor dat type printer ook cartriges verkocht worden met eetbare inkt

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

9

Re: foodprinter

Sixy schreef:
smollebulle schreef:

Ik zag bij de mediamarkt de Canon Pixma IP2600 voor Eur 49,95.

Zou deze ook te gebruiken zijn?

Dan moet je bij bijv bouwhuis kijken of er voor dat type printer ook cartriges verkocht worden met eetbare inkt


Ja slim van jou  :Y

Dat ga ik binnenkort een keertje doen.

10

Re: foodprinter

Ik heb nog een vraagje... dacht dat ik het net ergens al had gelezen maar kan het nu niet meer vinden :P
Ik zit op de website van bouwhuis te kijken... maar welke vellen heb je nu nodig voor de foodprinter om afbeeldingen op een taart te maken?

Groetjes Ginny