1

Onderwerp: bakvorm gezocht...

Ik ben op zoek naar een hexagon (zeskant) vormige bakvorm.

Het enige wat ik kan vinden is de set van 5 op cake.nl, maar dat kost me ook meteen 55 euro.
Ik heb ook al op bakvormen.com gekeken, maar die hebben hem ook niet....

Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?

Ik heb namelijk een aantal taarten in dit model nodig dus om nu allemaal vierkanten aan stukken te snijden geeft zoveel rest afval....

2

Re: bakvorm gezocht...

Hallo Ivo,

Ik wil voor je kijken of ik hem kan bestellen voor je. Ik mail je wel even of het kan en wat hij dan zou gaan kosten.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

3

Re: bakvorm gezocht...

Oow graag, zou wel service zijn :)

4

Re: bakvorm gezocht...

Hoi ivo,

Bij www.acds.nl hebben ze ook 6 kantige bakvormen al zijn deze niet goedkoop en volgens mij heb je dan gelijk een heel set. Het aanbod van Inge werkt misschien beter?
Groetjes Marloes

5

Re: bakvorm gezocht...

Hallo,

Ik had alleen 4 vormen als set en dat was Ivo toch wat teveel, logischerwijs ;).
Maar ik zie bij acds ook alleen de set, waarschijnlijk zijn ze dus nergens (in NL?) los te koop...

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

6

Re: bakvorm gezocht...

Hoi,
Ik heb laatst op Ebay bij de clubderzueckerbacker een  losse zeskantige bakrand 28cm besteld. Hier gebruikje gewoon bakpapier of een siliconemat onder als bodem. Ik vind het persoonlijk makkkelijker lossen.de vorm kostte geloof ik nog geen 10 euro (8,90 volgens mij) Ik zie hem op dit moment niet op haar site, maar als je haar mailt kan zij ook nog wel wat voor je regelen.
groetjes Ria

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.