201

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik heb hier en daar al meer gelezen over SCAL idd... Heb al wel een cartridge of 25 liggen maar klinkt verder wel ideaal...
Had alleen ook ergens iets gelezen over garanties of zo???

202

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ik heb scal via scrappingtable.com...hier krijg je tutorials,nieuwsbrieven ed met updates en alles via de site te downloaden

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

203

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Vandaag eens even gestart met oefenen... pff vind het nog wel lastig hoor... wilde kleine letters uit marsepein snijden maar hij rolt het op in de machine... bleh ik dacht dat doe ik ff maar mooi niet!
kga nu exp. robinson kijken en morgen ga ik zowiezo taarten bakken dus hopelijk lukt het dan wel. Mss moet ik mijn marsepein nog dunner uitsnijden??

204

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ik zou ook geen marsepein gebruiken.. ik gebruik zelf gumpaste heel dun uitgerold en even laten liggen zodat het niet zo plakkerig meer is.. :)

205

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Je kan ook Funcakes fondant gebruiken die blijf perfect  :Y

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

206

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Heb zojuist hartjes en een hello kitty uitgesneden met marsepein en ik moet zeggen het ging best vlot en hij is best leuk hihi!
Alleen vandaag problemen met het maken van mijn biscuits dus zo ff om nieuwe eitjes!

207

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

vandaag met de cricut bumba-style letters en een sinterklaas silhouette uitgesneden.. zal vanavond eens wat foto's maken :D

208

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Weet iemand toevallig al of de cricut cake mini al leverbaar of binnenkort leverbaar is in Nederland?

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

209

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Bij de groothandel staat dat de cricut cake mini vanaf vandaag leverbaar zou moeten zijn.

210

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Dank je wel!

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

211

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

:( welke groothandel ? als ik vragen mag...

212

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Jongens, tegenwoordig hebben we een aparte rubriek voor apparaten, dus dit topic gaat daarnaartoe :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

213 Laatst bewerkt door CMagic (04-05-2011 03:46)

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Hi allemaal,

Ben al een tijd niet geweest maar lees nu deze topic en denk heb met alle machines gewerkt en heb ze verkocht, weet er wat vanaf dus waarom niet delen met jullie die meer willen weten...
Hier wat info over de snijmachines....

De robocraft is de voorloper van de Quickutz Shilouette en daarna is de cricut gekomen en toen kwam er een mooi klein compact dingetje wat de slide heet...
Voor de creabea scrappers en kaarten makers is dit geen nieuw iets...
Ik zelf heb de Shiloutte en dan weer de voorloper van de SD...
De Robocraft was dan ook de eerst snijmachine die in icing ging snijden...
en dan kunnen de andere snijmachines niet achter blijven...
Cricut pakt dat natuurlijk weer groots aan met en speciale cricut cake...
Psssttt is niet echt nodig je eigen snijmachine doet het ook hihih....

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd en dat komt omdat ik net weer na een jaar begin met bakken, maar er is al zo'n 2 jaar een filmpje op youtube die de demo doet van icing snijden (sugarveil) met de Robocraft....

Robocraft en Shiloutte zijn vrije snijders, wat voor figuur of font het ook is je kan het uitsnijden zelfs in verschillende kleuren zodat je er een puzzelplaatje van kan maken het zijn meestal gsd files...
Cricut is met cartridges vol figuren en fonts die je kan uitsnijden maar als je meer wilt moet je normaal gesproken (als je de scrap versie hebt) een programma downloaden (toen de tijd 100 euro) om andere dingen naast de cartridges te kunnen snijden (weet niet of dat ook geldt voor de cricut cake of dat het er al ingebouwd is)...

Hoop dat iemand wat aan deze info heeft...

Voor de gene die er over na zitten te denken hier nog wat info over geld...

als je het kwa geld gaat zien is de Shilouette het goedkoopst aanschaf is machine met toebehoren (zit in 1 doos) aansluiten aan pc  en meer niets want meer heb je niet nodig...
Geen cartridges die tegen de 100 euro lopen en niet nog eens een machien die tussen de 300 en de 400 euro ligt + plus als je dus meer wilt naast de cartridges nog eens tegen de 100 euro voor het programma...

Dit is voor mij toen de omslag geweest dat ik voor de shilouette ben gegaan en niet voor de cricut...

Veel plezier als je een snijmachien gaat kopen heb er mooie dingen voor de taart uit zien komen...

Groetjes C.

214

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

De Robocraft was dan ook de eerst snijmachine die in icing ging snijden...en dan kunnen de andere snijmachines niet achter blijven...Cricut pakt dat natuurlijk weer groots aan met en speciale cricut cake...Psssttt is niet echt nodig je eigen snijmachine doet het ook hihih....

Nou, ik weet het niet zo hoor  :think:  Ik zou door mijn Cricut expression geen fondant o.i.d. halen. Niet erg hygiënisch met alle die blootliggende onderdelen! Daarbij, als ik vervolgens mijn mooie papier er doorheen haal en hierop allemaal vetvlekken krijg, dan word ik zeer zeker niet blij  :nooo

Eerlijk gezegd begrijp ik zo'n tip niet helemaal van iemand die zelf deze apparaten heeft verkocht.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

215

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Cindy_K schreef:

De Robocraft was dan ook de eerst snijmachine die in icing ging snijden...en dan kunnen de andere snijmachines niet achter blijven...Cricut pakt dat natuurlijk weer groots aan met en speciale cricut cake...Psssttt is niet echt nodig je eigen snijmachine doet het ook hihih....

Nou, ik weet het niet zo hoor  :think:  Ik zou door mijn Cricut expression geen fondant o.i.d. halen. Niet erg hygiënisch met alle die blootliggende onderdelen! Daarbij, als ik vervolgens mijn mooie papier er doorheen haal en hierop allemaal vetvlekken krijg, dan word ik zeer zeker niet blij  :nooo

Eerlijk gezegd begrijp ik zo'n tip niet helemaal van iemand die zelf deze apparaten heeft verkocht.

Het was ook info en geen tip, mensen moeten zelf weten wat ze er mee willen en of ze wat aan de info over de machines hebben...
Er waren wat vragen in deze topic over de machines en daar heb ik op gereageerd...

en ik persoonlijk als ik het zou doen zou ik ook nooit hetzelfde vette mesje gebruiken voor levensmiddelen en papier want dan zou je idd vlekken krijgen maar ja dat ben ik....
En ik zou de machine ook wel een schoon maak beurt geven zowel na papier als na een sheet maar dat lijkt me ook heel logisch....

hoop dat iemand wel wat heeft aan de info over de machines...

Groejes C.

216

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Hallo daar,
ik ben druk op zoek naar een cricut cake machine.
Ik zie hier ook mensen die hem in Amerika hebben besteld.
Wat zijn jullie bevindingen met het in Amerika bestellen?!
Waar kan ik er eentje in Amerika bestellen, weet iemand dit?!
Alvast bedankt,
groetjes Monique

217

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Hoi,

Ik heb hem gisteren net bij cricutmachine.com besteld.
Maar hoe dat zal bevallen weet ik dus nog niet.
Wel begreep ik dat er veel meer forumleden zijn die hem daar hebben besteld.

Groeten van Rianne

218

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik heb trouwens een voedselprinter gekocht vorig jaar om fotos zelf uit te printen voor taarten maar na zo'n 15 vellen icing te hebben gebruikt staat hij maar te staan. Ik zou hem graag willen verkopen of ruilen voor een cricut machine. Wie weet er iemand die hem van mij over wil nemen of wil ruilen voor een cricut cake machine?!
Alvast bedankt!!

219

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Rianne74 schreef:

Hoi,

Ik heb hem gisteren net bij cricutmachine.com besteld.
Maar hoe dat zal bevallen weet ik dus nog niet.
Wel begreep ik dat er veel meer forumleden zijn die hem daar hebben besteld.




Dank je wel voor je reactie Rianne, wil je mij laten weten of hij goed is aangekomen en bevalt?! Misschien bestel ik hem daar dan ook wel. En wat je kwijt was voor alles?!  Alvast mijn dank weer!!!
Groetjes van Monique

220

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

mveldh schreef:

Ik heb trouwens een voedselprinter gekocht vorig jaar om fotos zelf uit te printen voor taarten maar na zo'n 15 vellen icing te hebben gebruikt staat hij maar te staan. Ik zou hem graag  willen verkopen of ruilen voor een cricut machine. Wie weet er iemand die hem van mij over wil nemen of wil ruilen voor een cricut cake machine?!
Alvast bedankt!!

Zonde joh. Je kan er zoveel leuke dingen mee doen naast fotoos  :Y

221

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

smollebulle schreef:
mveldh schreef:

Ik heb trouwens een voedselprinter gekocht vorig jaar om fotos zelf uit te printen voor taarten maar na zo'n 15 vellen icing te hebben gebruikt staat hij maar te staan. Ik zou hem graag  willen verkopen of ruilen voor een cricut machine. Wie weet er iemand die hem van mij over wil nemen of wil ruilen voor een cricut cake machine?!
Alvast bedankt!!

Zonde joh. Je kan er zoveel leuke dingen mee doen naast fotoos  :Y

vertel.... want ik heb ook lichtelijk spijt... hij doet zo weinig dat de inktkoppen steeds weer gereinigd moeten worden en hij print niet kleur echt... Laatst had ik een foto in paarse tinten en die beelf gewoon blauw eruit komen... waardeloos dus dan bestel je maar elders de volgende keer als ik een foto heb.. :rolleyes:

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Help Help ik probeer net de Cricut cake mini te bestellen op de Amerikaanse site maar bij het registreren moest ik het land intoetsen en ik kon alleen Amerika of Canada invullen. Wie heeft deze machine ook rechtstreeks uit Amerika gekocht en weet hoe ik het moet doen.



bvd Gr Marja

223

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

De Cricut Cake en de Cricut Cake mini zijn nu ook in de aanbieding bij de webshop. Scheelt 25%.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/aanb … opjestafel

Wellicht dat je er iets aan hebt. ;)

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Bedankt maar heb besloten hem zelf mee te nemen uit Amerika we gaan dit jaar naar Californie dus dat scheelt een hoop geld.

225

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Waar in Amerika (florida) kan ik de cricut cake (mini) kopen?

Life is a piece of cake.