176

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

omvormer is echt niet nodig omdat er een adaptor tussen zit die geschikt is voor 220 volt.

177

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik heb hier een dilemma. Ik wil dolgraag een cricut cake hebben, maar zit een paar twijfel vraagjes.
Ik ben nog niet zolang bezig met taartjes maken, maar ben er al wel erg verslaafd aan.
Nu is mijn vraag aan jullie:
zouden jullie dit apparaat kopen als je nog niet zolang bezig bent?
En wat zijn de voordelen van dit apparaat?

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

178

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Het heeft als enkele voordelen dat je minder uitstekers en letters hoeft aan te schaffen. Je kunt immers elk ontwerp snijden. Een nadeel is dat marsepein er niet goed in gaat dus alles wat je dan dus uit snijd legt zal van ouwel, of fondant/sugar gum moeten zijn.

Ik vind het de moeite waard, maar de vraag is of je de investering waard vind. Het is en blijft wel veel geld.

179

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik heb de cricut cake, en ik vind mn geweldig. Je moet voor jezelf de afweging maken of je het waard vind.
Je kunt bijvoorbeeld 1 letter van 1cm naar 30 cm maken, en alles wat er tussen zit! Heel veel variatie dus.

Overigens werkt het bij mij prima met marsepein! Vanmorgen is er een taart afgehaald die ik gedecoreerd heb met de cricut. En de decoraties heb ik gemaakt van marsepein.

Ik kan nu diverse dingen gaan verkopen omdat ik deze nu niet meer nodig hebt. Scheelt ook weer ruimte ;)
Ik zal ff de foto plaatsen.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

180

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Hoi Angelique,
fijn dat je er zo blij mee bent.
Groetjes Ageeth

181

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ageeth1962 schreef:

Hoi Angelique,
fijn dat je er zo blij mee bent.
Groetjes Ageeth

Ja het is echt super! En ik had mn ook heel snel binnen!
Heeeeel fijn!

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

182

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Heb net je creaties gezien Angelique!
Mijn twijfels zijn over! Ik wil hem ook hebben!

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

183

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

weet niet heb filmpjes gezien op you tube
en aan de ene kant vind ik hem erg handig voor letters maar aan de andere kant heb ik zo iets van
idereen kan zo ding kopen en plaatjes uitsnijden
waar blijft je egen handigheid in het maken van die dinegen als dus iedereen presies hetzelfde kan maken

wil niet afgeven op mensen die hem hebben ofzow hoor
ben gewoon erg fan van het zelf boetsteren en uitsnijden enzo omdat niet dan hetzelfde is
en het een prestatie is van je eigen kunsten



Ps voor letters ga ik denk wel overwegen om hem te halen
ideaal dat je alles kwa grote kan aanpassen

kan je die sheets ook gebruiken voor de cricut voor papier van die heeft me moeder en heb ik veel reden om vaak bij haar op visite te gaan

eet gezond..... eet een.....taartje

184

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ow valt anderen het trouwens niet op dat bij je bericht staad dat je het een uur eerder hebt getypt
me vorige bericht typte ik om 19.13
terwijl het eigenlijk nu al kwart over 8 is

eet gezond..... eet een.....taartje

185

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ohh maar je kan er niet mee boetseren hoor ;) je hebt geen uitstekers meer nodig... Sierrandjes kan je ook hiermee maken. Maar vooral heel veel vormpjes.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

186

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Nog even een vraagje voor diegene die dus de gewone cricut en de cricut cake hebben.
Kunnen de cartridges van de gewone ook op de cricut cake?

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

187

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Elba en Gino schreef:

Nog even een vraagje voor diegene die dus de gewone cricut en de cricut cake hebben.
Kunnen de cartridges van de gewone ook op de cricut cake?

Ja die cartridges kan je ook gebruiken!

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

188

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

marina-de-mix schreef:

ow valt anderen het trouwens niet op dat bij je bericht staad dat je het een uur eerder hebt getypt
me vorige bericht typte ik om 19.13
terwijl het eigenlijk nu al kwart over 8 is

Je moet in je profiel even de zomertijd instellen.

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

189

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Taartenprinses schreef:
Elba en Gino schreef:

Nog even een vraagje voor diegene die dus de gewone cricut en de cricut cake hebben.
Kunnen de cartridges van de gewone ook op de cricut cake?

Ja die cartridges kan je ook gebruiken!

Dank je wel! Had namelijk al erg leuke gezien op internet!

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

190

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Voor ik er een ga bestellen heb ik nog een paar vraagjes.
Moet jezelf je fondant kleuren of moet er inkt in?
Ik wil graag de cricut cake bestellen, of de cricut expression ? Welke zouden jullie kiezen.

Veel taart plezier

191

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Bettie je moet zelf je fondant kleuren. Er zit geen inkt in deze machine.
En tja, welke je moet bestellen moet je natuurlijk zelf weten. Er zit op zich geen verschil in. Als je hem alleen voor taart gebruikt uiteraard de cricut cake, als je er ook papier mee snijdt (niet hygienisch) dan de expression, die je dan kan aanpassen

192

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Dus als ik het goed begrijp kan je alleen maar alles in dezelfde kleur uit snijden. Omdat je op een foto van een casette allemaal plaatjes ziet die verschillende kleuren hebben, zaols bijv Cars ,Disney, Prinsessen enz.

Veel taart plezier

193

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

nee hoor moet je gewoon fondant in verschillende kleuren kleuren
en dit weer opnieuw door de machiene en zo maak je stap voor stap je plaatje klaar.

All you need is love But a little chocolate now and then doesn't hurt

194

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Hard aan het nadenken om de cricut cake aan te schaffen. Heb de Cricut expression al jaren en ben er nog steeds enorm blij mee. Zelf zou ik hem niet gebruiken voor eetbare dingen dus vandaar dat ik de cake nu wil hebben. Ik lees hier alleen maar 1 reactie op het gebruik van marsepein inde cricut cake.
Zijn er nog andere die hem hebben die me kunnen vertellen hoe marsepein snijden gaat in de cricut cake?
Groetjes Manon

195

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Manon12478 schreef:

Hard aan het nadenken om de cricut cake aan te schaffen. Heb de Cricut expression al jaren en ben er nog steeds enorm blij mee. Zelf zou ik hem niet gebruiken voor eetbare dingen dus vandaar dat ik de cake nu wil hebben. Ik lees hier alleen maar 1 reactie op het gebruik van marsepein inde cricut cake.
Zijn er nog andere die hem hebben die me kunnen vertellen hoe marsepein snijden gaat in de cricut cake?
Groetjes Manon

Ik heb sins een paar maanden de Cricut cake en ik ben heel erg blij ermee :Y , hij werkt perfect met de funcakes fondant zonder enige problemen ;)  dus je hoef geen tylose toe te voegen :thumb:  en ja ook met marsepein van Funcakes werk ze heel goed :Y  gewoon heel dun uitrollen en laat de machine haar werk doen, maar je moet in het begin wel oefenen maar zelf dat viel mee  :Y

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

196

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ooooooooooooooow dat klinkt helemaal super. Ik werk altijd met de marsepein van funcakes dusssss!!!
En het goeie nieuws is... Mijn mama had vandaag een heel gedicht gemaakt voor 5 december en daarin stond... dat ik hem van haar krijg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waaah bestellen dus alleen nog even kijken waar... Heb hem in Nederland al ergens gezien voor 399 dus denk dat dat ver het goedkoopst is hier! In amerika bestellen kan ook, doe ik nl al jaren met de cartridges maar voor de machine vind ik het denk ik toch onhandiger... nog even goed over nadenken dus!
Maar kopen ga ik hem zeker!!!!

197

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Manon12478 schreef:

Ooooooooooooooow dat klinkt helemaal super. Ik werk altijd met de marsepein van funcakes dusssss!!!
En het goeie nieuws is... Mijn mama had vandaag een heel gedicht gemaakt voor 5 december en daarin stond... dat ik hem van haar krijg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waaah bestellen dus alleen nog even kijken waar... Heb hem in Nederland al ergens gezien voor 399 dus denk dat dat ver het goedkoopst is hier! In amerika bestellen kan ook, doe ik nl al jaren met de cartridges maar voor de machine vind ik het denk ik toch onhandiger... nog even goed over nadenken dus!
Maar kopen ga ik hem zeker!!!!

:thumb:

198

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik ga hem morgen halen!!! Ben onwijs benieuwd.. alleen van het weekend niet echt tijd om uit te testen... woensdag een vrije dag dus ik weet wel wat ik dan ga doen!
Ik laat het jullie weten  ;)

199

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ipv cartridges kun je beter SCAL aanschaffen...is 1x een uitgave van 55 dollar ofzo en dan kan je zo alles van de site afhalen...
ik heb een cricut cake sinds een paar weekjes en heb gelijk het programma aangeschaft...ben nog van alles aan het uitproberen..maar super blij mee

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

200

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

conny4u schreef:

ipv cartridges kun je beter SCAL aanschaffen...is 1x een uitgave van 55 dollar ofzo en dan kan je zo alles van de site afhalen...
ik heb een cricut cake sinds een paar weekjes en heb gelijk het programma aangeschaft...ben nog van alles aan het uitproberen..maar super blij mee

:thumb:

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".