51

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

evelien1001 schreef:

Ok nu ben ik helemaal de kluts kwijt.. Ik wil er natuurlijk ook eentje maar.. welke machine kan ik kopen en dan hoef ik niks extra

52

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

snap nog steeds niet hoe het werkt... En toch wil ik hem :lol:

lekker duurt het langst!

53

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Clementtiene schreef:
wendy schreef:

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar als het met je papier machine niet lukt met fondant, dan kun je het ook met sugarvail proberen. :)
http://www.youtube.com/watch?v=U607X1xhrHI

Bedankt voor de link Wendy! Ik had nog nooit van sugarveil gehoord. Ik ga eens kijken of het ook hier in nederland verkocht wordt.
Ik heb de Cricut Expression en meer dan 60 cartridges dus het zou leuk zijn als ik die ook bij het taartdecoreren kan gebruiken. :-)

Mvg,
Clementtiene (die nu aan het zoeken is naar sugarveil in Nederland...)

Heb je al wat gevonden?
Vind het verwonderlijk spul maar zo te zien heb je veel meer nodig dan alleen de sugarveil zelf. Het hele pakket is 178 dollar.
Veel te veel info in dit topic en moet nodig met taartvoorbereidingen aan de gang.

54

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ik wil,ik wil, ik wil...................................

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

55

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

smarianne schreef:

Heb je al wat gevonden?
Vind het verwonderlijk spul maar zo te zien heb je veel meer nodig dan alleen de sugarveil zelf. Het hele pakket is 178 dollar.
Veel te veel info in dit topic en moet nodig met taartvoorbereidingen aan de gang.

Ik kan hier in nederland maar 1 webshop vinden die het verkoopt en dan kost een zakje van 454 gram 18,95 euro. Ik ben nog aan het zoeken of ik het misschien goedkoper uit Amerika kan laten komen maar dat denk ik niet.
Opzich heb je niet meer nodig dan de sugarveil zelf. Voor het maken van kant verkopen ze dan ook wel matten maar ik wil er een vel van maken zodat ik het met mijn cricut kan snijden. Daar het je een cricutmat voor nodig (een oude die je schoon maakt denk ik) en iets van een paletmes ofzo om een glade egale laag op de mat te smeren.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.

56

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

jeejjj hoe kom jij aan een cricut expression met 60 cartridges???????

(zit hier van de schrik te bekomen toen ze de prijs zag staan en jaloers te zijn)

57

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

hmmmm gaaaaaf,,ik denk vooral aan silhouetten op de zijkant van je taart..vind ik strak heel mooi..zou vast wel lukken met zo'n machine..

maar ik vind'm voorlopig best duur.. en ik ben nog laaaang niet jarig...

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

58

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

smarianne schreef:

jeejjj hoe kom jij aan een cricut expression met 60 cartridges???????

(zit hier van de schrik te bekomen toen ze de prijs zag staan en jaloers te zijn)

Sparen :-D
Doordat ik ze in Amerika bestelde heb ik ze voor nog minder dan de helft van wat ze hier in de winkel kosten. En dan bestelde ik ook voor andere mensen waar ik dan iets aan overhield wat ik weer apart hield om nieuwe cartridges te kopen.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.

59

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ik heb er totaal geen verstand van, maar vind em leuk! vooral door die barokachtige krullen die eruit komen :D

Ik ga me er maar een beetje in verdiepen, in April gaat een kennis weer naar Amerika, en wil weer wat dingen voor me mee nemen, wie weet is dit wat?

groetjes José

60

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

leona&co schreef:
Clementtiene schreef:
wendy schreef:

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar als het met je papier machine niet lukt met fondant, dan kun je het ook met sugarvail proberen. :)
http://www.youtube.com/watch?v=U607X1xhrHI

Bedankt voor de link Wendy! Ik had nog nooit van sugarveil gehoord. Ik ga eens kijken of het ook hier in nederland verkocht wordt.
Ik heb de Cricut Expression en meer dan 60 cartridges dus het zou leuk zijn als ik die ook bij het taartdecoreren kan gebruiken. :-)

Mvg,
Clementtiene (die nu aan het zoeken is naar sugarveil in Nederland...)

Wauw wat heb je er veel! kom ik aan met mijn 8! haha grappig,

Laat je het weten ivm de sugarveil?

Heeft er hier iemand ervaring met sugarveil? lijkt me namelijk wel cool icm de cricut!

61

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Noompie schreef:

Heeft er hier iemand ervaring met sugarveil? lijkt me namelijk wel cool icm de cricut!

Is het handig als we een nieuwe toppic openen met die vraag? Ik wil dat nl. ook wel graag weten.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.

62

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ook ik heb de cricut expression ........ en sugarveil lijkt me inderdaad handig om te proberen....

groetjes, Ana

63

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

cristina schreef:

ook ik heb de cricut expression ........ en sugarveil lijkt me inderdaad handig om te proberen....

Zullen we dat een keer samen doen?

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.

64

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

cristina schreef:

ook ik heb de cricut expression ........ en sugarveil lijkt me inderdaad handig om te proberen....

ik zit in precies hetzelfde schuitje ;)

65

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ik ga er een nieuw topic over openen ;)

66

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ik wilde hem in mijn scraptijd al hebben, nu ga ik er zeker naar op zoek, wat een geweldig apparaat zeg. ik voel me net een klein kind die perse iets moet hebben.
groetjes
elly

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]

67

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Staat nu boven aan mijn verlanglijstje!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

68

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ook aan de mijne bien :S

69

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik heb nu dik een jaar mn Cricut en heb er nog steeds geen spijt van! heb em tijdens het scrappen echt ontzettend veel gebruikt! En als ik em nu ook nog voor taarten kon gebruiken ;)... zou helemaal perfect zijn..

70

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Bien schreef:

Staat nu boven aan mijn verlanglijstje!!

heb jij een lijstJE??? ik niet hoor :nooo Ik heb een LIJST!!! :lol:

71

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Bien schreef:

Staat nu boven aan mijn verlanglijstje!!

Oeh.. als jij nou al een lijstje hebt.. en ik nog niet.. mag ik de mijne dan op jouw lijstje zetten??



:lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

72

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

jojade schreef:

volgens mij zijn alleen de cartidges nieuw.Ik heb zelf de craft robo en die gaat gewoon door icingsheets .

Heb begrepen dat er ook een "light"versie is. Iemand ervaring??

73

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Die heeft geen print and cut mogelijkheid en hij is goedkoper.Als ik een plaatje geprint heb dan snijdt mijn robo hem uit, die kan de lijnen(vraag niet hoe)vinden van wat ie moet uitsnijden.

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik werk graag met sugarveil
en laat mijn zussie nu net zo'n expression hebben, tralalalala
jullie horen weer
jolanda

75

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

* schreef:

bericht verwijderd ivm reclame eigen (web)shop. T.

** kan je met de expression gewoon in fondant snijden en heb je dan enkel en alleen een ander mesje nodig of moet je daar echt de cricut cake voor aanschaffen?
Ik heb begrepen dat de cricut cake wat betreft de hygiene voor gumpaste is ontworpen i.v.m. de afgesloten mesjes.
Want dan ga ik natuurlijk ook voor de expression met mijn verjaardag :D ;) (al is dat pas in juli :S )

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Berichten [ 51 tot 75 van 231 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 4 5 10 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..