26

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

haha helaas heb ik geen ouwel of icing sheets in huis om het te proberen.. :mad:

gek op Taart!

27

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ohh leuk zeg!!! Ik heb hier ook de cricut expression staan maar om hem (nou ja de nieuwe dan) ook voor taarten te kunnen gebruiken is helemaal geweldig!

28

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

oi oi oi.. Wat dit betreft heb ik ook jaren onder een steen geleefd geloof ik..
Ik wist niet eens dat die aparaten er ook voor papier waren :S


hij ies wel cooooool :Y

het "Handwerk" wordt wel wat minder.. dus of het artistiek nou veel toevoegd.. hmmm
Vooral ontzettend mooi als je veel taarten maakt!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

29

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Hier ook eentje die onder d`r steen vandaan komt......wat een leuk apparaat.
Ben ook benieuwd waar hij straks te koop komt, mss zelf even wat informeren.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

30 Laatst bewerkt door deanera (27-01-2010 10:15)

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ik snij met m,n slice wel al elke keer m,n ouwel dat gaat goed ,maar icingsheet heb ik nog niet geprobeerd , zal het binnenkort een gaan proberen .

zie voorbeelden met ouwelpapier , eerst op de taart geplakt met glazuur daarna geverfd met eetbare poeders en alcohol.

als je het met gumpaste kan doen , krijg je het veel moier glad tegen je taart gedecoreerd dan ouwel.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TFW8BTE3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7EFEGBK.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NTPAZDXO.jpg

de cards voor de circut kosten meestal 90 euro en die van de slice tussen de 37,50 a 50 euro.

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

31

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

leuk!! maar duuuur....

32

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ben ik dan een van de weinigen die dit niets vindt.... gaat te snel voor mij, ik vindt het juist leuk om een tijd met een taart bezig te zijn...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

33

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Lijkt mij een geweldig ding, maar moet je dan ook die dure cartridges kopen of kan je zelf een plaatje downloaden?

Veel taart plezier

34

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar als het met je papier machine niet lukt met fondant, dan kun je het ook met sugarvail proberen. :)
http://www.youtube.com/watch?v=U607X1xhrHI

35

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

bettie schreef:

Lijkt mij een geweldig ding, maar moet je dan ook die dure cartridges kopen of kan je zelf een plaatje downloaden?

Als ik het goed heb begrepen kun je met je bestaande cardrighe (schrijf je dat zo?) ook in de machine stoppen. Maar er komen ook losse produkten te koop.

gek op Taart!

36

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Je hebt ook programma's zoals Sure Cuts A Lot waarmee je elk plaatje van internet (of lettertype) mee kan uitsnijden, dan hoef je dus nooit meer cartridges te kopen :D

37

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ok nu ben ik helemaal de kluts kwijt.. Ik wil er natuurlijk ook eentje maar.. welke machine kan ik kopen en dan hoef ik niks extra

38 Laatst bewerkt door Leona (27-01-2010 15:38)

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ik haal altijd de cardridges van mp af. En dan wel weer bij een vast adresje. (super betrouwbaar en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper dan in de winkel)

gek op Taart!

39

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

wendy schreef:

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar als het met je papier machine niet lukt met fondant, dan kun je het ook met sugarvail proberen. :)
http://www.youtube.com/watch?v=U607X1xhrHI

Bedankt voor de link Wendy! Ik had nog nooit van sugarveil gehoord. Ik ga eens kijken of het ook hier in nederland verkocht wordt.
Ik heb de Cricut Expression en meer dan 60 cartridges dus het zou leuk zijn als ik die ook bij het taartdecoreren kan gebruiken. :-)

Mvg,
Clementtiene (die nu aan het zoeken is naar sugarveil in Nederland...)

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.

40 Laatst bewerkt door Leona (27-01-2010 15:36)

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Clementtiene schreef:
wendy schreef:

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar als het met je papier machine niet lukt met fondant, dan kun je het ook met sugarvail proberen. :)
http://www.youtube.com/watch?v=U607X1xhrHI

Bedankt voor de link Wendy! Ik had nog nooit van sugarveil gehoord. Ik ga eens kijken of het ook hier in nederland verkocht wordt.
Ik heb de Cricut Expression en meer dan 60 cartridges dus het zou leuk zijn als ik die ook bij het taartdecoreren kan gebruiken. :-)

Mvg,
Clementtiene (die nu aan het zoeken is naar sugarveil in Nederland...)

Wauw wat heb je er veel! kom ik aan met mijn 8! haha grappig,

Laat je het weten ivm de sugarveil?

gek op Taart!

41

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Dit is een hebbeding wat een idioot hebbeding is wat ik dus wil hebben :Y Zal ik het voor mijn verjaardag vragen?

lekker duurt het langst!

42

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

leona&co schreef:

Wauw wat heb je er veel! kom ik aan met mijn 8! haha grappig,

Laat je het weten ivm de sugarveil?

Ik heb er steeds een paar uit amerika laten komen. Dat scheelt een hoop in de prijs. En dan waren er ook altijd mensen die via mij bestelde waar ik uiteindelijk iets aan overhield wat ik dan gebruikte om te sparen voor nieuwe cartirdges. Maar dat is al 1,5 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.

Het het lukt met dat sugarveil zou dat wel erg gaaf zijn! Ik heb nl. ook de helo kitty, prinsessen, cars, sesamstraat, mickey mouse en fairy's cartidges. Dan kun je wel heel makkelijk hele leuke taarten maken.

Ik ga nog even verder zoeken naar sugarveil....

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.

43

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

geweldig!!! Ik zeg hebben... maar ja ik wil nog zoveel hebben...

groeten, Bianca
TAART in huis

44

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ook ik heb een krekeltje (geen expression, gewoon de eerste), ben er erg blij mee!! Maar mijn vraag is dan: blijft de icing of ouwel niet heel erg aan de zelfklevende mat plakken of zou dat meevallen? Soms heb ik al moeite met gewoon papier en heelhuids af te krijgen.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

45

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

ik denk dat wanneer je een oude mat zou nemen het wel mee valt

gek op Taart!

46

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Clementtiene schreef:
leona&co schreef:

Wauw wat heb je er veel! kom ik aan met mijn 8! haha grappig,

Laat je het weten ivm de sugarveil?

Ik heb er steeds een paar uit amerika laten komen. Dat scheelt een hoop in de prijs. En dan waren er ook altijd mensen die via mij bestelde waar ik uiteindelijk iets aan overhield wat ik dan gebruikte om te sparen voor nieuwe cartirdges. Maar dat is al 1,5 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.

Het het lukt met dat sugarveil zou dat wel erg gaaf zijn! Ik heb nl. ook de helo kitty, prinsessen, cars, sesamstraat, mickey mouse en fairy's cartidges. Dan kun je wel heel makkelijk hele leuke taarten maken.

Ik ga nog even verder zoeken naar sugarveil....

Ik heb ook de hele hitty, cars beide prinsessen en de baby (new arrivel)  mijn laatste aankoop ,grappige sneeuwpoppetjes voor de kerstkaarten van volgend jaa..
(want je kunt toch niet vroeg genoeg beginnen ermee! haha!r

gek op Taart!

47

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Bommeltje schreef:

oi oi oi.. Wat dit betreft heb ik ook jaren onder een steen geleefd geloof ik..

En toch ken ik je niet ....???!!?   :o

48

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Annemieke, je bent niet de enige. ;) Ik vind dit ook te simpel, zit liever een half uur te pielen om 1 mooie letter te krijgen :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

49

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Volgens mij is het een mega-mega-super-gigantische steen ofzo, want ik kende dit ook niet.
Zo'n apparaat lijkt me vooral handig voor tekst en mooie barokachtige krullen.

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

50

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Noompie schreef:
evelien1001 schreef:

ohh nu wil ik die ook hebben! ben ff wezen googlen (wist noggeneens dat deze dingen bestonden, kom net pas onder mn steen vandaan geloof ik) maar de craft robo lijkt me echt geweldig! maar ook prijzig zeg, weet iemand of er ook zoiets is wat goedkoper is??

Net als alle andere cricut producten zijn is deze in Amerika vast veeeel goedkoper, misschien een keer in een vakantie mee terug nemen? Zo kom ik aan mn Cricut Expression :D

Ik was afgelopen november in Amerika, toen zag ik die reclame van Cricut op tv. Meteen op zoek gegaan in de Wal-Mart. Maar heb hem toch maar laten liggen, wou meer onderzoek doen ernaar. Leuk ding iig