1

Onderwerp: dropflowers

Hoi allemaal,

Als ik dropflowers maak komt er bij mij altijd zo'n hoge punt op. Bij anderen zie ik dat niet. Hoe kan ik dat voorkomen?

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

2

Re: dropflowers

misschien druk je het spuitmondje niet ver genoeg terug in de bloem voordat je hem er af haalt ?

Gr Nicole (heb zelf geen ervaring maar zie ze dat in voorbeelden altijd wel doen ?!)

3

Re: dropflowers

Hoi Mirjam

Je zet je spuitmondje neer, spuiten, dan stoppen en dan pas weghalen. Dus niet al spuitend weghalen. Succes!! Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

4

Re: dropflowers

Hoi Inge,

Bedankt voor de tip!!! Jee, zo simpel en het werkt perfekt! Ik dacht altijd dat ik wel gestopt was met spuiten, maar achteraf gezien hield ik er toch te veel druk op. Nu laat ik bewust het zakje een beetje los en dat gaat dus prima. :D

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Re: dropflowers

Hoi Mirjam,

Ik heb net een aantal nummers van spuitmondjes naar Inge gemaild en las dat jij ook de 252 en 2F bij haar hebt besteld, maar dat ze erg groot waren. Hoe groot zijn de figuurtjes die je er mee hebt gespoten? Als je ze al hebt gebruikt... Zo te lezen wel!! :D

Groetjes Evelien

6

Re: dropflowers

Hoi Eef,

Ik heb de 2F geprobeerd en de bloemetjes zijn ongeveer 2,5 cm groot geworden. Maar ze zijn evengoed wel leuk. :D De 1F is nog een slagje groter. Die wil ik gaan proberen met het schuimpjes recept van jou. :)

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.