1

Onderwerp: foodprinter vraagje.....

Ik hb sinds een weekje of twee een foodprinter de canon van bouwhuis....nu ben ik er nog niet aan toegekomen om te gaan proberen..dus dacht net zal eens gaan proberen....
nu heb ik wat vraagjes...heb al aan het zoeken geweest maar kom niet verder...
dus dames die er 1tje hebben...help even svp...
ik had een frosting sheet in de achterste lade gedaan...maar hij pakt hem niet.....hij gaat er een stukje in en dan blijft hij hangen....lijkt of het te dik is....
het plastic laagje op frosting en icing sheets dat laat je zitten neem ik aan want dat is de achterkant.....toch?
alle cartridges ed zitten op zijn plaats ik krijg dan ook geen foutmelding alleen voor het papier...
dus hoe doen jullie dit... ik ga nog ff verder dokteren..maar alle tips zijn welkom!!!!!!!!!!!
En waar bewerken jullie de foto's in...ik heb open office..maar ben zo'n stuntel wat dat betreft....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: foodprinter vraagje.....

ehm...... ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat in mijn eigen printer ook niet alle fotopapier kan omdat het dan te dik is. Misschien zijn de sheets gewoon te dik voor jouw printer... :S Ik weet niet of er dunnere sheets bestaan, maar misschien moet je dat dan eens proberen?

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Re: foodprinter vraagje.....

ik heb ook de canon van bouwhuis en frosting sheets en bij mij gaat het goed.
papier heb ik ingesteld op foto papier weet niet of dat uitmaakt???
plastic laat je er inderdaad op zitten met printen :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Re: foodprinter vraagje.....

ik heb de gewone frosting en icing sheets van bouwhuis...dus moet gaan...in ieder geval al bedankt voor de antwoorden.
emmy ik had ook ingesteld op fotopapier...
doe jij het ook in die lader aan de bovenkant??

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

Re: foodprinter vraagje.....

ja dat doe ik ook.
pas 1 printje gemaakt hoor maar ging prima.
zou het anders ook niet weten.

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Re: foodprinter vraagje.....

Hoi, je moet het papier af en toe een "duwtje" geven, ik heb er soms ook last van maar als je het papier/sheets een stukje meehelpt gaat het vervolgens goed!
Je moet het trouwens ook echt met de bovenlader doen anders knakt het papier dubbel en breekt het (ouwel/frosting).
Succes

7

Re: foodprinter vraagje.....

ik heb het papier nog niet geladen gehad na het installeren om te allignment...zou dat het kunnen zijn???

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

Re: foodprinter vraagje.....

He zijn jullie tevreden van die canon?Hoeveel kost hij?

9

Re: foodprinter vraagje.....

zoeteke schreef:

He zijn jullie tevreden van die canon?Hoeveel kost hij?

30 euro!!! nieuw in doos via marktplaats gekocht en heel snel geleverd!!!

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

10

Re: foodprinter vraagje.....

als je de frosty hebt, moet je het plastic randje wat aan 1 van de korte kanten zit, in de printer stoppen.
ik hield juist altijd aan dit randje vast waardoor hij aan de bovenkant kwam.. dit is dus niet goed! hij bleef steeds hangen, na een mailtje naar bouwhuis weet ik nu wel hoe het moet.

11

Re: foodprinter vraagje.....

Hallo,

Ik lees al een tijdje mee op het forum. Ik ben van plan een foodprinter aan te schaffen. De site van Bouwhuis heb ik inmiddels ontdekt. Mijn vraag is de volgende: Als ik het goed bekijk, verkoopt Bouwhuis "gewone"Canon printers en zijn alleen de cartridges anders (gechiped). Klopt dat? Je zou dan de printer ook gewoon (goedkoper) bij een mediamarkt ofzo kunnen kopen en de cartridges bij Bouwhuis. Of zijn de printers zelf ook omgebouwd? SandraVos: 30 euro is wel erg goedkoop. Heb je hem bij een bedrijf besteld?

12

Re: foodprinter vraagje.....

Ik heb voor kerst met bouwhuis gemaild en ze hebben me gezegd dat dit de gewone printers zijn die je overal kan kopen. Ik heb hem toen ook in Belgi

13

Re: foodprinter vraagje.....

ik heb ook mijn canon ip 3600 bij een webshop gekocht en mijn cartridges bij bouwhuis

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

14

Re: foodprinter vraagje.....

Ik heb em ook nieuw voor 30 euro op markplaats gekocht, dan komt er nog wel 100 euro aan cartridges en ouwel/icing sheets bij..;)
Ik ben er echt heel tevreden mee!! :D

15

Re: foodprinter vraagje.....

Ik heb gezocht op marktplaats, maar kan geen printer vinden voor 30 euries... ;-(