26 Laatst bewerkt door Zilverbeuk (05-12-2009 21:45)

Re: Silvercrest van de lidl!

@ Nanan,

Ik heb hem al weer gebruikt om biscuitbeslag te maken, en hij deed het weer perfect. De reuk lijkt ook wel minder te zijn, dus ik ga er vanuit dat dat gewoon nieuwigheid was. En inderdaad de service was erg goed. Ik had overigens wel gelijk de Kompernass (importeur geloof ik) gemaild. Machine kon gratis opgestuurd worden (via antwoordnummer). Ik had wel een mail gestuurd woensdag of er al iets bekend was over mijn machientje, donderdag kreeg ik antwoord dat ze in de loop van volgende week pas zouden gaan kijken wat er aan was. En vandaag bracht de TNT hem in

Mijn taartjes bekijken? Ga dan naar http://www.hookedtocreativity.nl - nu meer dan alleen taarten!

27

Re: Silvercrest van de lidl!

Fantastisch meid en bak ze h

groetjes van Ann

28

Re: Silvercrest van de lidl!

Dat bakken met heel veel plezier dat gaat zeker helemaal goed komen.
Bedankt Ann.

Mijn taartjes bekijken? Ga dan naar http://www.hookedtocreativity.nl - nu meer dan alleen taarten!

29

Re: Silvercrest van de lidl!

ik had 'm ook gekocht en ook last van plastic (brand)lucht, maar ik heb 'm toen terug gebracht naar de lidl en mijn geld terug gekregen zonder problemen
voorlopig is het biscuit mixen met mijn standmixer
voor botercreme blijkt mijn keukenmachine ook als een speer te werken ;)
zo vaak bak ik niet dus dat lukt wel ;)
maar blij voor je dat die van jou het (weer) goed doet

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

30

Re: Silvercrest van de lidl!

Ik heb een witte en vorig jaar al gekocht en heeft al enige kapsels en botercreme achter de rug en doet het nog prima ik heb er geen problemen mee.
Ik mix ook wel eens 3 kapsels achter elkaar en ook dat kan hij prima aan, ik vindt het een goede machine om er mee te beginnen en waarom zou ik een durdere kopen terwijl deze net zo goed is.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

Re: Silvercrest van de lidl!

Woehooee ik heb eindelijk mijn machientje ook terug.. Of ja.. Een hele nieuwe zelfs!!!
Ze hebben hem getest en konden niets vinden, dus uit voorzorg hebben ze maar omgeruild, staat op de brief.
Ik vond het al vreemd dat er Bifinett (tis van de zelfde fabrikant he) op stond in 1 keer!! Hahahaha.
Maar goed wel een prima service dus. Ookal was het misschien niet helemaal nodig, ik ben blij dat ie weer op mijn aanrecht staat!!

Die toeren op standje 4 schijnt toch zo te horen, dus probleem op gelost!
(wilde ik even laten weten, ben er weer helemaal blij mee!!)

Mijn blog + foto's van de gemaakte taarten en decoraties!! www.taartjeheerlijk.nl