Onderwerp: Silvercrest van de lidl!

Ik weet dat er al wat topics over zijn... maar toch even zo..

Ik heb dus sinds 10 nov die zwarte Silvercrest (bij de lidl vandaan he en ik ben er eigenlijk heel tevreden mee m

Mijn blog + foto's van de gemaakte taarten en decoraties!! www.taartjeheerlijk.nl

2

Re: Silvercrest van de lidl!

Bedankt Zussie!

Nou hoef ik geen nieuw topic meer te openen.

Liefs,

Ikke

Mijn taartjes bekijken? Ga dan naar http://www.hookedtocreativity.nl - nu meer dan alleen taarten!

3

Re: Silvercrest van de lidl!

Alles over keukenmachines hoort tegenwoordig in Bakken & Vullen :)

[MOVE] --> Die kant op

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Silvercrest van de lidl!

Ik heb zelf een Kenwood en die maakt ook geluid bij het toerental,dat heeft te maken met het beslag(o.i.d)dan moet ie gewoon weer even op of terug schakelen,
dat is heel normaal, maar voor de rest kan ik je niet helpen!
Ik hoop dat het beter gaat en dat ie het wel blijft volhouden!!
Groetjes Darlene

Re: Silvercrest van de lidl!

Ohja, sorry Marianne...

@ Darlene: geluid bij het toerental oke! dat ie bij beslag moet terugschakelen prima.. Maar dat is hier het geval dus niet! ik maak er geen beslag mee.. ik klop alleen maar eieren/eiwit mee stijf of los.... Het is zo dat ITSw deze keukenmachine  (en die van me zus) graag toegezonden heeft omdat ze dan kunnen uitzoeken hoe of wat! Want het hoort dus niet!!

Mijn blog + foto's van de gemaakte taarten en decoraties!! www.taartjeheerlijk.nl

6

Re: Silvercrest van de lidl!

Ik wil toch even reageren nog.

Dat veranderen van toerental (het lijkt dat de machine op stand 4 in een keer iets langzamer gaat draaien om vervolgens weer sneller te gaan draaien), doet de machine ook als je gewoon slagroom klopt. Bij stand 1 t/m 3 is met dit nooit opgevallen.
Wat betreft de geur, ook ik dacht dat dit na 1 of 2 keer gebruiken wel weg zou gaan (mijn handmixer heeft ook een luchtje als die aan staat trouwens, maar dat ding werkt als een tierelier en dat maakte ook dat ik me om mijn keukenmachine niet druk maakte). Maar nadat die stuk gegaan is heb ik geroken en het leek wel een schroeilucht wat er uit kwam.

Overigens heb ik mijn machine vorige week vrijdag nog gewoon gebruikt, er was niks mis mee. Maar toen ik hem zondag wilde gebruiken om slagroom te kloppen deed die helemaal niets. Ik heb alles gecontroleerd maar het mocht niet baten.

Vandaag heb ik de machine opgestuurd. Nou maar hopen dat ik hem snel weer terug heb. Want ik waar ik hem voor gebruikte dat deed hij allemaal gewoon goed. En het blijft een mooie machine.

Mijn taartjes bekijken? Ga dan naar http://www.hookedtocreativity.nl - nu meer dan alleen taarten!

7

Re: Silvercrest van de lidl!

Ik heb de witte machine die laatst bij lidl in de reclame was, maar die heeft ook de instabiliteit op stand 4 qua toeren...

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

8

Re: Silvercrest van de lidl!

ff een word from the wise ;)

Koop de sort dingen echt niet bij de lidl.. voor 30 euro meer kan je al een kennie kopen.. of nog een maandje of 2 sparen en een KA kopen. 

Alles en dan ook alles met een motor van lidl gaat snel stuk.  Ik heb et al gehad met een mixer met kom.. en een naaimachine.. beide heel snel terug gebracht... De mixer na een week.. wegens de rare geur en moeite met pannenkoeken beslag (de was al een jaar of 2 geleden) en vorig jaar de naaimachine na 1 dag ja dat lees je goed 1 dag.. ik heb et aan gezet.. ff de garen doorheen gerijgd... lapje stof onder.. wou gewoon een rechte steek maken en poof heel vel licht en dan was de uit. 

en iedereen weet goedkoop is vaak duur koop ;)

9

Re: Silvercrest van de lidl!

Ieder zijn eigen ervaringen denk ik.

Maar ik heb ook een gewone handmixer van de Lidl en nog nooit problemen meegehad. Bovendien koop ik vaker spullen bij de Lidl en ik moet zeggen dat ik tot nu toch gewoon tevreden ben met die spullen. Dus met het goedkoop is duurkoop ben ik het echt niet altijd eens.

En niet iedereen kan met 2 maanden extra sparen gelijk een KA kopen. Dat het dan een kennie zou zijn daar kan ik me nog wat bij voorstellen. Maar er zijn er genoeg die dat niet kunnen.

Mijn taartjes bekijken? Ga dan naar http://www.hookedtocreativity.nl - nu meer dan alleen taarten!

Re: Silvercrest van de lidl!

Ik zou het niet weten, ik koop normaal nooit zulke dingen... ik weet wel dat goedkoop echt lang niet altijd duurkoop is... Hij doet het prima op die geur na, misschien dat de stabiliteit dan toch zo hoort bij stand 4...
Trouwens daarbij ben ik bijstandsmoeder (van 1 meid van 1,5 jaar... en bezig om de bijstand uit te komen via gastouderschap...) en ik was blij dat ik voor 70 euro een keukenmachine kon kopen.... ik moest het doen met een handmixer van 10 euro van de HEMA! Toevallig een meevaller begin van de maand gehad.. Tsjaaa ik heb echt geen ruimte in mijn maandbudget om  te sparen voor een KA. Als ik dat had, had ik die van de lidl nooit gekocht natuurlijk, ligt er maar net aan wat je kan besteden per maand he!!!

Mijn blog + foto's van de gemaakte taarten en decoraties!! www.taartjeheerlijk.nl

11

Re: Silvercrest van de lidl!

Koop de sort dingen echt niet bij de lidl.. voor 30 euro meer kan je al een kennie kopen.. of nog een maandje of 2 sparen en een KA kopen.

Waar koop jij een Kenny voor 90 euro?!
En 2 maanden sparen en dan een KA kopen? Daar moet ik echt wel wat meer maanden voor sparen... En daarbij, 400 euro voor een mixer vind ik echt bizar belachelijk duur ;-) Er zit niet eens een gouden randje aan...

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

Re: Silvercrest van de lidl!

Wahahaha.. nee dat hadden ze voor die prijs wel mogen doen ja!! Een gouden randje!


Maar goed, lekker OT!!
Canadeesje heeft haar mening over de spullen (met motor) van de Lidl, ik heb daar een andere mening over. Ze geven ook niet zomaar 3 jaar garantie op het product.. Als het echt niet had gedeugd zouden ze dit ook niet doen!
Ik hoop echt dat ITSw snel weet wat er is mis (mijnes word morgen opgestuurd..), want die lucht/walm is gewoon niet goed!

Maar blijkbaar zijn er niet veel die dit probleem hebben met deze keukenmachine.... Hopelijk zijn de apparaten van mijn zus en ik dan gewoon uitzonderingen!!

Mijn blog + foto's van de gemaakte taarten en decoraties!! www.taartjeheerlijk.nl

13

Re: Silvercrest van de lidl!

ik heb die van bifinett (ook LIDL) maar die maakt ook een die schakeling in toeren in zijn 4. Maar ook deze begint te stinken en voor al als hij wat langer aan staat.... idd met eiwit kloppen en veel beslag...

Taartse !!!!!
Groetjes Marijke

14

Re: Silvercrest van de lidl!

Hier hetzelfde "probleem".  Ook die van mij stinkt, maar ook ik ging er vanuit dat het kwam omdat hij nieuw was (het is nu na een paar weken redelijk intensief gebruik wel wat minder). En ook die van mij rommelt met z'n toeren in de vierde stand. Hij doet het verder prima en ik ben er heel blij mee.

15

Re: Silvercrest van de lidl!

Het lijkt erop of het luchtje en het wegzakken in toeren in stand 4 toch normaal zijn.

Ik ben benieuwd wat er met mijn machine aan de hand is en hoop het ook gauw te horen van ITSw (bedrijf waar die naar toe is).

Als die gemaakt is kan ik hem weer lekker gaan gebruiken. Maar zoals het er uit ziet ben ik hem wel minstens 3 weken kwijt :(

Mijn taartjes bekijken? Ga dan naar http://www.hookedtocreativity.nl - nu meer dan alleen taarten!

16

Re: Silvercrest van de lidl!

Vlindertjuh1985 schreef:

Trouwens daarbij ben ik bijstandsmoeder (van 1 meid van 1,5 jaar... en bezig om de bijstand uit te komen via gastouderschap...) en ik was blij dat ik voor 70 euro een keukenmachine kon kopen.... ik moest het doen met een handmixer van 10 euro van de HEMA! Toevallig een meevaller begin van de maand gehad.. Tsjaaa ik heb echt geen ruimte in mijn maandbudget om  te sparen voor een KA. Als ik dat had, had ik die van de lidl nooit gekocht natuurlijk, ligt er maar net aan wat je kan besteden per maand he!!!

No offence maar dat vind ik geen reden om niet te kunnen sparen voor iets beters..
Ik zat ook in de bijstand.. met 2 kinderen.. en als et niet voor mij vriend was zat ik daar nog want mij diplomas uit canada moeten nog goedgekeurd worden en zonder dat kan ik alleen met een beetje geluk een baantje in et schoonmaak krijgen.  Ik werk nu pas 3 maanden dus.  En ik had 180 euro gespaard voor een keukenmachine.. ik kreeg geluk met een super aanbieding van 169.95.  maar de mixer de ik heb heb ik ook gezien voor 210... Niet alle kitchenaids zijn 400 euro.

Ik snap echt niet waarom et zo hip is om een keukenmachine te hebben als je de geld voor een goede niet heb.  Voor een standmixer van phillips ben je mssn 40-50 euro kwijt.. en de zijn echt sterke dingen.

17 Laatst bewerkt door miekje82 (26-11-2009 14:46)

Re: Silvercrest van de lidl!

Nou ja...ik kan me dan wel weer voorstellen dat je niet meteen gaat sparen voor een dure mixer als je het al niet breed hebt, maar dat terzijde.
Wilde ook de machine van de Lidl gaan halen..maar ben toch blij dat ik het niet heb gedaan. Ik ga toch voor een andere mixer (wel goedkope) met kom.

18 Laatst bewerkt door Vlindertjuh1985 (26-11-2009 15:00)

Re: Silvercrest van de lidl!

Wie zegt dat die keukenmachine die ik heb niet goed is? Toevallig doet het super!! Hijs harstikke goed... NIETS mis mee, op dat geurtje na.

Dat JIJ (canadesje) nou de spullen van de lidl slecht vind, moet jij wetne, maar echt niet iedereen is dat met je eens. Mooi dat jij een apparaat kon kopen voor 169.95!
En niet te kunnen sparen voor wat beters?! Jij kent mijn uitgave niet en mijn inkomsten niet.. Wat me dan tegen de borst stuit is dat je dus weet dat je echt niet veel krijgt in de bijstand!! Ik heb nog minder dan minder omdat ik inwonend ben en dus mijn kosten kan delen.. Maar mijn kind moet wel eten en dat gaat voor een ontiegelijk dure machine..

Maar laat maar... ik wil hier geen ruzie over maken.. Het stuit me gewoon tegen het borst... Jij jou mening dat heb ik eerder gezegt.. prima.. maar je hoeft heus niet alles af te kraken... Als ex bijstand moeder zou JIJ juist moeten weten hoe moeilijk het soms is om geld weg te kunnen leggen! PUNT KLAAR.. discussie afgesloten.

Ik vraag wel aan een modje dit topic te sluiten ofzo...


Jammer hoor ik vroeg me alleen maar af of er meer waren met dit "probleem" en dan word je zo afgevuurd!!

Mijn blog + foto's van de gemaakte taarten en decoraties!! www.taartjeheerlijk.nl

19

Re: Silvercrest van de lidl!

Vlindertjuh1985 schreef:

Ik vraag wel aan een modje dit topic te sluiten ofzo...

Sorry, maar eigenlijk vind ik dat nog niet zo nodig.

Je kunt het ook met elkaar oneens zijn zonder gelijk het topic te sluiten. Gewoon verder met ervaringen over de Silvercrest en niet meer over uitgaven, want dat is inderdaad heel persoonlijk.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

20

Re: Silvercrest van de lidl!

ff een on-topic reactie van mij ;)

Ik heb ook de keukenmachine van de Lidl gekocht
afgelopen jaar en ik ben er wel tevreden over.
alleen de mijne 'ruikt' ook en blijft ook niet constant qua toeren
wanneer hij op 4 staat.
ik mix er Alles mee eigenlijk en gebruik hem ongeveer 1x per week.

Ben dus wel tevreden op een paar kleine puntjes na ;)

Voor iemand die niet superveel bakt enzo denk ik dat dit een goede machine is.

Grtjss 10taart

PS. Mij is altijd geleerd: je moet iedereen van zn geloof en zn geld afblijven..
misschien is dat iets om over na te denken..
Daar laat ik het bij.

(hartige) taarten bakken is een grote hobby van mij !
Helaas niet veel tijd momenteel..

21

Re: Silvercrest van de lidl!

Inderdaad, met zijn allen weer lekker on-topic reageren. Per slot van rekening gaat het hier om ervaringen over de Silvercrest keukenmachine.

Dus bij deze: Zijn er nog meer mensen met ervaringen over deze machine. En of ze wel of niet last hebben van de problemen die bovenin deze topic beschreven zijn?

Groetjes,

Zilverbeuk

Mijn taartjes bekijken? Ga dan naar http://www.hookedtocreativity.nl - nu meer dan alleen taarten!

22

Re: Silvercrest van de lidl!

Hier een on-topic maning van mij;

Ik heb ook de zwarte Silvercrest en genruik 'm nu voor de achtste keer (geloof ik). Ik ruik 'm nu haast niet meer, in het begin wel heel erg.
De toeren wisselen hier idd ook.

23

Re: Silvercrest van de lidl!

Ik heb mijn machientje weer terug. Er zat een los contact in en dat hebben ze hersteld. Nu maar hopen dat hij het nu goed blijft doen.

Mijn taartjes bekijken? Ga dan naar http://www.hookedtocreativity.nl - nu meer dan alleen taarten!

24

Re: Silvercrest van de lidl!

gelukkig heb je je machine weer terug.
Ik heb een kenwood en die rook in het begin ook enorm. na een 5 of 6 keer gebruiken was dat weg.

25

Re: Silvercrest van de lidl!

Hen je hem al geprobeerd? Is alles nu weer goed,en ben je weer helemaal blij?Dat is het voornaamste meis.Vertel nog even of de reuk al over is. En de Lidl geeft een hele goeie service,niks mis mee.

groetjes van Ann