1

Onderwerp: keukenmachine lidl spoed!

Ik heb van de week de keukenmachine van de lidl gekocht en hij mixt prima. Ik wilde vandaag de mixer gebruiken om een smoothie te maken, maar hij doet niets ...
Ik heb de mixer geinstalleerd en vergrendeld, dan op stand 3 of 4 gezet, maar dan gaat 'ie niet aan.
Wie heeft deze optie al geprobeerd en kan me vertellen wat ik fout doe?
(de beslagmixer doet het wel gewoon, heb ik net getest, dus het is niet zo dat de machine het zelf niet meer doet)

2

Re: keukenmachine lidl spoed!

Meestal is dit dan een probleem met de vergrendeling, dat-ie niet helemaal precies goed 'geklikt' heeft... Probeer hem nog eens uit elkaar te halen en in elkaar te zetten!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

3

Re: keukenmachine lidl spoed!

Welke vergrendeling? van de draaiarm of de mixer? We hebben 'm net opnieuw geprobeert, maar hij doet het nog steeds niet. Als je de machine op stand 3 of 4 zet, gaat hij het dan meteen doen of moet je dan nog op een knop drukken?

4

Re: keukenmachine lidl spoed!

Alles! Hij mixt goed, maar ik word af en toe hondsdol van dat ding. Soms mixt ie niet en moet ik de achterste vergrendelingknop (achterop de machine met het slotje op de knop) open en dicht draaien, dan zit ie op een of andere manier niet goed. 

Heb je t al voor elkaar?

5

Re: keukenmachine lidl spoed!

nee, ik ga morgen wel weer proberen. Bedankt voor het meedenken!

6

Re: keukenmachine lidl spoed!

Volgens mij moet je morgen direct terug naar de Lidl gaan.Ze hebben een reuze service wat dat betreft,en binnen veertien terug verzorgen zij de klacht en daarna moet je zelf kontant zoeken bij de leverancier van het gekochte.
Alhoewel ik na bijna

groetjes van Ann

7

Re: keukenmachine lidl spoed!

je moet op de turboknop duwen. Haha, heb daar ook eens een half uur zitten op vloeken.
ps: dan later pas gezien dat het ook staat op het prentje op de doos.

Hopelijk lukt het nu.

8

Re: keukenmachine lidl spoed!

Het is ondertussen idd gelukt :), bedankt!