1

Onderwerp: Sterretjes

Ik bedenk met ineens dat het leuk is om bovenin de jubileumtaart (a la bruidstaart) die ik volgende week ga maken, echte sterretjes te prikken. Die sterretjes om aan te steken bedoel ik.
Weet iemand misschien hoe ik daar in april aan kan komen? Ik geloof niet dat ik nog over had van oudjaar namelijk.

En, omdat koud vuur niet bestaat, zouden die spettertjes die er altijd vanaf komen geen schade aan de fondant aanrichten? Het zou niet mooi zijn als er allemaal zwarte spikkeltjes op de fondant komen.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Sterretjes

hoi ik koop die sterretjes altijd groot in met oud en nieuw!! Weet alleen dan je op slagroom dan allemaal zwarte puntjes krijgt op fondant heb ik het nog niet getest!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Re: Sterretjes

Bij een feestartikelen-verkleedkleren-pruiken-winkel hebben ze ze vast wel het hele jaar rond en misschien ook wel van die ijsfonteinen, die laten zeker geen 'sporen' na na het branden en zijn misschien ook nog wel iets spectaculairder!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Re: Sterretjes

Denk bij Hanos wel...van die fontijnen in elk geval

5

Re: Sterretjes

bij blokker kun je drie festfonteinen kopen in een pakje!
heb ik gebtuikt bij mijn laaste taart

6

Re: Sterretjes

Een fontein is misschien nog wel een beter idee dan sterretjes.
Ik kwam op het idee van de sterretjes omdat ik ook op ijzerdraadjes geprikte fondantsterretjes (grote en kleine) in de bovenste taart wil prikken.

Ik ga vandeweek vlug naar Blokker.

Bedankt voor de tips.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Re: Sterretjes

ik zag ook fontijntjes bij de plus

8

Re: Sterretjes

Bij ons is geen Plus in de buurt. Maar als ik niet aan zo'n fontein kan komen dan ga ik

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9 Laatst bewerkt door Jozien (23-04-2007 08:16)

Re: Sterretjes

Hoi Carin,

tis een spectaculair effect hoor met die fonteinen. Wel opletten, het komt hoog! Ik heb het laatst als schoorsteen gebruikt bij een door de kinderen gemaakt koekhuis en ze vonden het GEWELDIG!

Ik heb ze in een supermarkt gekocht, ik weet niet meer welke, een half jaar geleden. Ik heb ook trouwens nog sterretjes liggen, als je ze echt niet kunt vinden wil ik ze wel opsturen....

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!