1

Onderwerp: Cellofaan zakjes

Hallo,

Ik was vandaag op zoek naar mooie cellofaan zakjes om koekjes in te doen die ik gebakken heb wanneer ik ze kado doe (een hele berg dus, niet maar 1 of 2). Iemand enig idee waar ik dat vandaan kan halen?

Bedankt?

Groetjes,
Mascha

2

Re: Cellofaan zakjes

Dutchkiwigirl schreef:

Hallo,

Ik was vandaag op zoek naar mooie cellofaan zakjes om koekjes in te doen die ik gebakken heb wanneer ik ze kado doe (een hele berg dus, niet maar 1 of 2). Iemand enig idee waar ik dat vandaan kan halen?

Bedankt?

Groetjes,
Mascha

Hoi Mascha,
In alkmaar, waar ik woon kun je bij gebroeders  de winter van die druk/sluitzakjes kopen.
je hebt ze ook van AH maar dan staat er weer een AH logo op.

Ik zou gewoon eens binnen lopen bij een hobby winkel, daar doen de kaarten maak
hobbyisten hun zelfgemaakte kaarten ook in.
misschien dat je daar slaagt.

Gr, Wendy

3

Re: Cellofaan zakjes

Ik heb destijds een doosje gekocht bij de Sligro in A'dam, 250 stuks geloof ik.
Bij het kleinere Sligrofiliaal in Hilversum hebben ze ze niet.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Re: Cellofaan zakjes

Ikea heeft ook van die afsluitbare zakjes. Maar die zijn wel groot voor 1 koekje ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Re: Cellofaan zakjes

Ik heb ze bij Paardekooper gekocht, per 1000. Ik mail je wel even.

Mijn website: Presentaart

Re: Cellofaan zakjes

Ik heb ze ook bij Paardekooper vandaan. Grote verpakking maar in verhouding veel goedkoper.

Groetjes Jos

7

Re: Cellofaan zakjes

Hebben jullie ook een AVA winkel?Daar kopen we in belgie die zakjes,ik koop er ook zo een groot vel goudkarton om te versnijden en als bodem te gebruiken.

Re: Cellofaan zakjes

Bedankt!! Had gisteren gekeken bij de Sligro in Den Haag, maar daar hadden ze helaas niks. Zal nu eens bij Paardekoper kijken of inderdaad een hobby winkel.

Groeten,

Mascha

Re: Cellofaan zakjes

Hi,

Bedankt voor de eerdere reacties. Heb ze ondertussen in alle soorten en maten gevonden op het internet. Weet iemand wat het verschil is tussen blokbodem zakjes en kruisbodem zakjes? En welke maat is het beste voor ongeveer 20 koekjes?

Wederom bedankt!

Groeten,
Mascha