1

Onderwerp: Freubeldag in Lelystad Oktober

Hoi meiden,

Zoals beloofd zou ik een freubeldag in oktober organiseren. Dus vandaar een nieuw draadje. Willen jullie het liefste doordeweeks of in het weekend?

Ik kan doordeweeks op de vrijdagen en de avonden en anders op een zaterdag of een zondag.

Tevens ga ik een cake clubje oprichten maar daarover meer in een ander topic.

Groetjes Linda

2

Re: Freubeldag in Lelystad Oktober

Ik heb op zich geen voorkeur maar ben wel afhankelijk van mijn rooster en reeds geplande afspraken.

3

Ik heb de voorkeur voor onder schooltijden aangezien mijn man erg onregelmatig werkt en ik dus niet altijd oppas heb.
Hoor het wel

Ik denk altijd heel goed na....... voor ik iets doms zeg

4

Ik heb de voorkeur voor een zaterdag :)

ik heb ook de voorkeur voor het weekend (zaterdag of zondag) ivm vervoer! Maar leuk dat je ook iets gaat organiseren!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

6

Ik woon op een kleine 30 minuutjes van Lelystad en ik ben ook geinteresseerd :D

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

7

annemieke-76 schreef:

ik heb ook de voorkeur voor het weekend (zaterdag of zondag) ivm vervoer! Maar leuk dat je ook iets gaat organiseren!

ja beloofd is beloofd he. zelf heb ik de voorkeur voor een zaterdag of zondag. bv zaterdag de 17e.

Wie kan er dan?

8

Zaterdag de 17e ben ik op vakantie!
Annemieke jij kan met mij mee rijden he eventueel dat weet je :)

9

nee kan ik ook niet, ben de 18de jarig en dus errug druk :)

10

ok dan een andere dag dus...ik zou zeggen roep wat data dan kijk ik wanneer de meeste kunnen

11 Laatst bewerkt door annemieke-76 (10-10-2009 12:45)

de 18e zou ik kunnen maar dat is een zondag... de 24e moet mijn man werken, maar goed ik zou dan misschien wel oppas kunnen krijgen... en de 31 kan ik ook wel...
Super Monique dat ik eventueel met jou mee kan! dan delen we de benzinekosten gewoon!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

12

Behalve volgend weekend kan ik volgens mij verder wel

13

Denk dat het voor mij niks word dan.
Volgend weekend ben ik op vakantie.
En dat weekend erna moet ik 2 stapels maken en 40 cc en een mepper!
En dan is de maand oktober alweer voorbij!
Man wat vliegen die maanden toch voorbij he?

14

nou inderdaad! ik zou de 18e wel kunnen. Dat is dan op een zondag. Je zou dan natuurlijk wel kunnen werken aan je mepper bv :)

15

de 18e dat is volgende week zondag dus. Dan kan ik wel en het is wel fijn dichtbij!

16

Ik zou eventueel ook wel kunnen... ik begreep van Monique dat zij dan niet kan, dus dan moet manlief me wegbrengen, maar ik gooi het in de groep... Als het tenminste doorgaat, omdat er niet zoveel gereageert hebben???

17

Ik ga het hiet even overleggen maar volgens mij moet de 18e wel lukken.

wie kunnen er allemaal?

- annemieke-76
- mootje
- sweetgirl
-

18

Ik kan op latere data ook nog hoor als het niet uitkomt!

19

Als het doorgaat meiden wens ik jullie een fijne fruebel dag!
Ik ga nu zo lekker op vakantie :D!

20

Ik vind het wel leuker om met een wat grotere groep te zijn. Ik hoor het wel. Misschien kunnen we een datum prikken dat er wat meer mensen kunnen?

21

Ja maakt mij niet uit...ik laat het aan sweetgirl zelf over wat zij wil...

22

ik vind alles best meiden. als jullie liever andere datum doen dat er meer mensen kunnen is het mij ook prima maar met een kleine club mag ook.

23

Ik sluit aan als de groep wat groter is als je het niet erg vind sweetgirl. Misschien is het dan leuk om een thema te doen, herfst, winter en in november b.v. sinterklaas.

24

Mocht het nog door gaan morgen, hel veel plezier.
Als jullie een andere datum prikken, hoor ik het wel, hopelijk kan ik mee doen dan :)

25

Sorry dat ik verder niet meer gereageerd heb... een beetje druk gehad ;s maar ik neem aan dat het een ander keertje wordt?