1

Onderwerp: Studenten Fr

Naar aanleiding van mijn topic over of er hier ook studenten zijn.. Inmiddels ben ik
erachter dat er toch een heleboel zijn! Nu lijkt het me leuk om misschien een studenten forbeldag te houden als daar vraag naar is. Mij lijkt het in ieder geval erg leuk!
Laat even weten of er studenten zijn die dit ook leuk lijkt

Bij mij kan helaas niet, want ik woon op een studentenkamer, dus dat wordt een beetje krap! Datum en locatie moet dus even bekeken worden als er behoefte aan is!

liefs Annelien

2 Laatst bewerkt door yvonenlisa (20-09-2009 21:26)

Re: Studenten Fr

lijkt mij leuk. zal hier eventueel wel kunnen ruimte genoeg en makkelijk bereikbaar per trein. maar wanneer dat kan moet ik eerst even overleggen

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

3

lijkt me ook leuk :)
helaas heb ik ook geen ruimte :(

4

@ Yvonenlisa; Zou fantastisch zijn, laat het maar even weten! Ik heb sowieso maar 2 dagen les in de week, dus voor mij maakt de datum niet heel erg uit.

5

Cupcake_Ann schreef:

@ Yvonenlisa; Zou fantastisch zijn, laat het maar even weten! Ik heb sowieso maar 2 dagen les in de week, dus voor mij maakt de datum niet heel erg uit.

We kunnen het hier houden. De trein stopt bijna voor de deur. Ik zal kunnen op dinsdag, avonden behalve donderdag avond of in het weekend.

Er is plaats voor ongeveer 10 mensen.

6

Wat een leuk idee! Een fr

Groetjes Rosanne!

7

Lijkt me gezellig!
Ik ben in het proces van samenwonen, en als dat klaar en gelukt is woon ik 5 minuten fietsen van Utrecht CS.

Mochten er nu concrete plannen komen, dan sluit ik me aan, en als het nog even op zich laat wachten, dan stel ik mijn nieuwe huisje beschikbaar.

Groetjes,
-Willemien

willemiene wonder wicht

8

Ik denk dat we even wachten met concrete plannen, misschien hebben er nog meer mensen interesse! En dan spreken we dan wel concrete data af, lijkt mij het handigst denk ik!