1

Onderwerp: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

H

2

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

hee Neeltje bedankt voor de tip!!!Zal binnenkort eens gaan kijken,moet eerst ff 2 bestellingen in elkaar draaien,daarna kan ik weer shoppen!!! :D :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

Nu m'n proef staat uit te harden. Bedacht me ineens dat ik natuurlijk m'n eigen glazuur kan kleuren met 'n beetje van die glazuur. Je hoort/ziet wel of het gelukt is.

4

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

ok fijn dat jij het ff uitprobeerd!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

5

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

Hoi Neeltje,

Ik hoop voor je dat het lukt, maar ik vrees dat de icing of helemaal niet hard genoeg wordt, of dat ze echt heeeel erg lang moeten drogen.

Voor de kerst hadden mijn kids namelijk zo'n advent kalender met chocolaatjes gekregen. Daar zaten best leuke vormpjes in en die heb ik ook met icing gevuld. Maar na een paar dagen waren ze helaas nog steeds niet goed genoeg hard geworden om ze er netjes uit te krijgen....

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

6

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

Vandaar ook dat ik even proefdraai. Ze hoeven zondag pas klaar te zijn en ik heb er stokjes ingedaan, dus ik kan ze zo in de taart steken. Misschien hebben ze dat melt gedoe ook wel in die winkel, daar heb ik niet meer naar gekeken. Ik had al besloten de taart gewoon met eigen glazuur te doen en dan lichtjes kleuren met die gele uit de spuitbus, zijkanten slagroom met iets ertegen aan (weet nog niet wat, kan geen nootjes gebruiken, er is 1 in de familie allergisch voor nootjes). Zou ik daar ook gewone hagelslag voor kunnen gebruiken??

Tussenin wil ik zelf banketbakkersroom maken.

7

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

ja hoor gewonehagels slag kun je ook gebruiken!!!!
Ze hebben bij AH nu paashagel deze is bruin met geel en groen!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

8

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

Had ik dat geweten had ik dat van de week gekocht toen ik per ongeluk bij de AH voor stond (ik kom daar nl. nooit) en om nu daar morgen naar toe te gaan, uhum dacht het niet, ik heb m'n boodschappen nl. al lang binnen voor het weekend, ik futsel wel wat in elkaar.

9 Laatst bewerkt door dutchdecorator (06-04-2007 15:05)

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

Hoi Neeltje,

Die vormen zijn gemaakt voor chocolade lollies of te wel lollies van candymelts(de wilton variant op nep chocolade).Bij inge in de webshop hebben ze dat. voor vormpjes met verschillende kleuren moet je de kleuren apart smelten en met een kwastje in schilderen daarna de rest van het vormpje vol gieten en in de koelkast opstijven dan er uit ploppen.

oh en het woordje icing slaat wsch op fondant want dat noemen ze in de usa soms ook icing.

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

10

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

Dank je. Misschien dat ik 'n keer ga inslaan als ik m'n vakantiegeld of eindejaarsuitkering krijg. M'n taart ga ik gewoon doen met m'n eigengemaakte glazuur die altijd lukt en dan met die twee spuitbussen versieren en ik heb nog 'n dozijn gele roosjes liggen.........

11

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

Ik ben altijd geinteresseerd in leuke winkels met decoratiematerialen, dus ik vroeg me af wat het adres van deze winkel in Eindhoven is? Alvast bedankt!

Never give up on things that make you smile......

12

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

Oeps, de straatnaam weet ik wel dat is de Kleine Berg, huisnummer niet en kan het jammer genoeg niet voor je opzoeken want ik heb geen flauw benul hoe die winkel heet. Ik kan je er wel zo naar toe sturen, hij lig nl. net buiten het centrum. Maar ze hebben niet zo heel veel, gewoon een klein beetje van alles. Ik hoop dat ze rode kleurgel hebben tegen moederdag. Of anders moet ik maar vragen of ze die voor mij achterhouden als ze die binnenkrijgen.

13

Re: Wilton Ready to Decorate Icing/Lollipop Mold

de winkel heet Les Cuisins!!!! Of ik het goed heb geschreven weet ik niet maar zoiets in elk geval!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken