1

Onderwerp: ok ik ben Belinda en ...............

VERSLAAFD!
Ik ben dus Belinda moeder van een dochter Julia van 8 en een zoon Kris van 4. Ik ben alweer bijna 12 jaar getrouwd met Dave die ook al aardig met het bakvirus besmet raakt.
Een aantal jaren geleden zat er hier in hellevoetsluis een deco cake winkeltje en daar kocht ik wel eens wat om eens wat taarten uit te proberen. heel af en toe een taartje gemaakt maar dat was het zo wel een beetje. Toen in oktober vorig jaar vroeg mijn vriendin of ik nog wel eens taarten bakte, want haar dochtje werd 1 jaar, tja dan gaat het gelijk weer kriebelen. Maar toen ... het winkeltje hier is weg en waar haal ik spullen vandaan????????? Ok internet op en tot mijn verrassing kwam ik deze site tegen, tja en toen was het gebeurd helemaal tot op het bot verslaafd!!!!!!!!!!!!!!!  Wat een prachtige, grappige en ingewikkelde taarten maken jullie zeg, en wat leuk om elkaar zo te helpen. Helemaal super gewoon. (Zeker voor een wat verlegen type als ik zelfs berichten posten is vaak al een overwinning)
Nou die verjaardags taart daar kwam weer een vraag voor een kraamtaart uit en zo begon het balletje langzaan maar steeds sneller te rollen. Ik vind het heerlijk om te doen en kan ook heerlijk uren op dit forum zitten lezen en foto's kijken. De webshop durf ik niet te vaak te bekijken anders ben ik straks echt blut. Alles wat ik weet heb ik hier of van alles links geleerd maar wil nu wel graag een workshop gaan volgen en het liefst RI spiuten want die spuit technieken heb ik echt nog niet onder de knie.
Suggesties waar ik deze workshop het beste kan volgen hoor ik graag.

Groetjes van Belinda

Groetjes van Belinda *klik hier voor mijn taartjes!*

2

Re: ok ik ben Belinda en ...............

Hoi Belinda...

welkom en ik hoop gauw van van je te kunnen zien op het forum!
Dat van de webshop klinkt heeeel bekend, daar moet ik ook niet te vaak kijken ;)

Succes en vooral veel plezier :lol:

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl