26

Re: Food Printer

Hoi luitjes.
Ik probeer het een beetje te snappen.ik wil ook zo ding.
Maar wat is stap een printer welke en waar te koop?
En dan 5 kleuren heb ik begrepen.
Help hoe en wat moet ik doen voordat ik opgeligd wordt hahaha

27

Re: Food Printer

@Bri, als je naar Bouwhuis gaat, wordt je zeker niet opgelicht! De kleuren krijg je al bij je printer!

Ik heb sinds vorige week de Canon Pixma MG 5150 gekocht bij Bouwhuis.

Wauw... wat een ding zeg! En mooie printjes, echt super! Ik was er eerlijk gezegd nogal verbaasd over, want het meest wat ik aan printjes voorbij zie/zag komen vond ik niet altijd even mooi. (ben werkzaam in de grafische sector en een grote zeur wat dat betreft) maar deze Canon overtreft al mijn verwachtingen!
Mooie heldere kleuren, en ik vind het zeker een aanrader!

http://i1097.photobucket.com/albums/g356/taarttutje/Taart/DSC_7987.jpg

Ik zal morgen nog wat foto's plaatsen, ben nog bezig met wat dingetjes...

28

Re: Food Printer

Shadei schreef:

@Bri, als je naar Bouwhuis gaat, wordt je zeker niet opgelicht! De kleuren krijg je al bij je printer!

Ik heb sinds vorige week de Canon Pixma MG 5150 gekocht bij Bouwhuis.

Wauw... wat een ding zeg! En mooie printjes, echt super! Ik was er eerlijk gezegd nogal verbaasd over, want het meest wat ik aan printjes voorbij zie/zag komen vond ik niet altijd even mooi. (ben werkzaam in de grafische sector en een grote zeur wat dat betreft) maar deze Canon overtreft al mijn verwachtingen!
Mooie heldere kleuren, en ik vind het zeker een aanrader!

Dank je voor de tip kan je daar ook je sheets kopen kleine rondjes voor op cc vindt het leuk om met meerdere maten te werken. Was het erg duur compleete set? Greetz

http://i1097.photobucket.com/albums/g356/taarttutje/Taart/DSC_7987.jpg

Ik zal morgen nog wat foto's plaatsen, ben nog bezig met wat dingetjes...

29

Re: Food Printer

Je krijgt bij bouwhuis een setje sheets bij de printer, maar ik heb er een doos bijgekocht, was ik geloof 140 euro kwijt.

De sheets zijn A4 formaat, zo'n rondje door de printer... dat wil niet.

30 Laatst bewerkt door Thalia (04-04-2012 09:44)

Re: Food Printer

bri schreef:
Shadei schreef:

@Bri, als je naar Bouwhuis gaat, wordt je zeker niet opgelicht! De kleuren krijg je al bij je printer!

Ik heb sinds vorige week de Canon Pixma MG 5150 gekocht bij Bouwhuis.

Wauw... wat een ding zeg! En mooie printjes, echt super! Ik was er eerlijk gezegd nogal verbaasd over, want het meest wat ik aan printjes voorbij zie/zag komen vond ik niet altijd even mooi. (ben werkzaam in de grafische sector en een grote zeur wat dat betreft) maar deze Canon overtreft al mijn verwachtingen!
Mooie heldere kleuren, en ik vind het zeker een aanrader!

Dank je voor de tip kan je daar ook je sheets kopen kleine rondjes voor op cc vindt het leuk om met meerdere maten te werken. Was het erg duur compleete set? Greetz

http://i1097.photobucket.com/albums/g356/taarttutje/Taart/DSC_7987.jpg

Ik zal morgen nog wat foto's plaatsen, ben nog bezig met wat dingetjes...




Waarom heb je gekozen voor deze printer (met mogelijkheid tot dubbelzijdig printen) en niet voor een goedkoper alternatief?

Re: Food Printer

Hallo allemaal,

Ik heb sinds anderhalf jaar de Canon 3600 bij Bouwhuis vandaan en het is een geweldige leverancier. Als je een probleem heb zoals uitdrogen(is bij mij gebeurt) dan helpen ze je erdoorheeen. Goede aflevering en ik print altijd op Frosty!

Heel veel succes!

Groetjes P@trici@