1

Onderwerp: chocolade kerstgebak(jes)

Hallo allemaal!

Dit lijkt me een heel geschikt recept, omdat je alles (behalve de marsepein) in de supermarkt kunt halen

2

Re: chocolade kerstgebak(jes)

Hoi Evelien,

Wat een heerlijk uitgebreid recept en de foto's maken het een zeer compleet geheel zo! Hartstikke bedankt. Ik denk dat er veel dames deze kerst in de keuken zullen doorbrengen en ik hoop dat er meer zullen genieten van deze lekkere gebakjes!

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

3

Re: chocolade kerstgebak(jes)

Jullie bedankt voor deze geweldige site! Want het meeste heb ik hier geleerd. Een paar weken terug wist ik nog haast van niets... Maar ik heb deze site van voor naar achter gelezen en moet je nu eens zien!

Dus, dit was het minste wat ik terug kon doen.

Groetjes Evelien

4

Re: chocolade kerstgebak(jes)

Een paar weken? Wow! Dan heb je toch wel talent ook hoor! Ik dacht echt dat je al jaren ervaring had. :D

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Re: chocolade kerstgebak(jes)

Nou, ik moet toegeven dat ik me er ook helemaal in gestort heb. Ik zit bijna iedere avond me suf te surfen om weer nieuwe dingen te leren. Ik heb ook al een heleboel spullen gekocht. (Ik ben toch al kookfriek en weet dus hoe belangrijk goed gereedschap is.) Bovendien heb ik iedere week minimaal

6

Re: chocolade kerstgebak(jes)

Hoi Evelien,

echt knap van je hoor dat je nu al zulke mooie dingen maakt in een paar weken tijd. Kan het wel begrijpen dat je de smaak te pakke hebt, want sinds ik deze site bezoek heb ik het ook wel een beetje. Probleem alleen is dat het oo allemaal weer opgegeten moet worden ;<))

In ieder geval nog bedankt voor je bovenstaande recept. Ik heb een deel ervan gebruikt voor cakjes die ik aan mijn broer heb gegeven. Op het cakeje had ik een mobieltje gelegd. Hij is shopmanager geworden bij de phonehouse. Ze waren erg geslaagd en erg lekker. Waen wel groot geworden maar dat mocht de pret niet drukken ;<))

groetjes
Mariëlle

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

7

Re: chocolade kerstgebak(jes)

Hoi Mariëlle,

Bedankt voor de complimenten! Fijn dat je cakejes lekker waren. Moeilijk he om ze klein te houden? Ik dacht eerst ook dat ze veel te klein zouden zijn, maar niet dus. Je moet ze echt in

8 Laatst bewerkt door mac:) (21-12-2005 17:17)

Re: chocolade kerstgebak(jes)

Evelien, een vraagje:
Heb je gewone cakecupjes voor je petit-fours gebruikt, die je in de winkel(supermarkt) kan kopen?
Ik heb ze van patisse en die lijken mij nl. wat te groot voor de petit-fours.

Welke cakecupjes heb jij gebruikt???

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

9

Re: chocolade kerstgebak(jes)

Ja, gewoon die uit de winkel, van de Blokker om precies te zijn. Volgens mij hebben ze allemaal dezelfde maat.

Groetjes Evelien.

10

Re: chocolade kerstgebak(jes)

Ik heb ze ook gemaakt :)
Onwijs bedankt dus voor het recept! Ze deden het goed bij de High Tea, iedereen vond ze

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag