1

Onderwerp: Susanne

Mijn naam is Susanne,28 jaar en ik kom uit Zuilichem, een klein dorpje bij Zaltbommel.
Ik ben afgelopen juni getrouwd en hier komen wonen. In het dagelijks leven sta ik voor de klas en binnenkort ga ik weer wat minder werken zodat ik me meer op de taarten kan toeleggen (en andere leuke dingen)
Van de zomer zijn we op huwelijksreis naar Zuid Afrika geweest. Daar heb ik vier flesjes kleurstof gekocht en daar is alles mee begonnen. Ik ben toen op internet gaan zoeken en daar kwam ik deze site tegen. Het leuk me heel erg leuk en nu ben ik niet meer te stoppen.
Veel mensen hebben in het verleden al eens tegen mij gezegd dat ik workshops moest gaan geven bijv bloemschikken. Ik ben nu zelf veel enthousiaster over de taarten en heb daarvoor de stoute schoenen aangetrokken en met de workshops begonnen. Bij het huis hebben we de schuur verbouwd en daar heb ik nu een mooie ruimte ervoor. Inmiddels ook al de nodige bestelingen gedaan in de shop en veel idee

2

Re: Susanne

Hallo,
Van harte welkom op ons zeer verslavende forum!!!!!

Wat een mooie taarten maak jij zeg. kan me voorstellen dat je workshops geeft.
Heb je ook een website want zaltbommel is hier niet echt ver vandaan (Beuningen).
Vooral die bloempotjes vind ik geweldig.

Heel vel plezier op het forum en ik kijk uit naar je post bij de Show Off .


groetjes Antoinette

Pluk de dag!

3

Re: Susanne

Bedankt!
Er is een website in de maak...... ik zal hier laten weten als hij klaar is.

4

Re: Susanne

Hoi Susanne,

Wat een prachtige taarten! daar kan ik alleen maar van dromen....
dus laat maar komen die workshops, ik heb al een paar moeders meer gestrikt!

Groetjes Antoinette vd Heuvel

5

Re: Susanne

Mooie taarten hoor!!!
Heb aan de andere kant van het water gewoond dorpje Meteren.

succes met de workshops!!!  :Y

groetjes josee

6

Re: Susanne

Heb al een boel taarten van je langs zien komen, jij hebt het echt in de vingers! Leuk dat je workshops gaat geven, succes!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!