1

Onderwerp: Mega Mindy en een verlovingstaart

Had Mindy al zo vaak gepuzzeld, dat ik het boetseren maar eens probeerde, viel niet eens tegen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-W3JVHW8U.jpg

En dan had ik ook nog een verlovingstaart (vorige week al), voor de aanstaande bruid zelf had ik een glutenvrij ikea bolletje gemaakt en daar zaten ook de vlinders op

http://www.mijnalbum.nl/Foto-F64WCO7M.jpg

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

mooi hoor, vooral die bruidstaart! mooi die vlinders en de kleuren bij elkaar  vind ik ook erg mooi!  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

3

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

mooi geboetseerd die mm. En die met de vlinders is erg mooi. Ik heb zin in volgende week !!

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

4

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Wow wat mooi!! Superleuk bedacht die MM!

5

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Die zien er allebij zeer mooi uit, de verlovingstaart is tr

6

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Kan de vlinders trouwens aanbevelen hoor, te koop in de hebshop natuurlijk, ze zijn echt heel mooi!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Wat een plaatjes Bien!!!

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

8

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Heel mooi gemaakt! en deze vlinders zaten ook bij mijn pakket...morgen ophalen bij caroline:):):):)

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

9

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

wat mooi zeg!! ja heb de vlinders ook aangeschaft en meteen gebruikt op mijn barbietaart...vind ze super!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

10

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Ik heb de vlinders ook binnen. Krijg al helemaal zin om ze te gebruiken!! Mooi, de zachte tinten bij elkaar en prachtige parels.

En wat een leuke MM! Super idee om haar te boetseren, knap dat ze ook nog lijkt!

Groet, Jolanda

11

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Mooie taarten!

Zeg Sabine, ik heb die vlinder cutters ook net binnen, en vanmiddag gelijk gebruik, maar hoe houd jij het lijfje zo recht en de vleugels naar boven? Ik heb een ' M' gevouwen van bakpapier en ze daarin gelegd, maar nu buigen ze al bij het lijfje....

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

12

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Heel erg mooi! Vooral de verlovingstaart vind ik super :Y

13

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Hoi Bien,

Schitterende creatie's weer!!! Helemaal te gek. Vraagje... die vlindertjes van de bruidstaart, hoe heb je die gemaakt? Met een uitsteker?

Gr. Miranda

Groetjes vanuit het Wassenaarse, Miranda
Piekeren lost de problemen van morgen niet op, maar ontneemt wel je kracht van vandaag...!

14

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Mooie taarten weer!
Super MM! en de verlovingstaart is echt mooi! Super kleuren!

Groetjes Tweety!

15

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

ziet er goed uit zeg heel moooi de verlovingstaart en dan mega mindy erg leuke variant

16

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Cakes by Petra schreef:

Mooie taarten!

Zeg Sabine, ik heb die vlinder cutters ook net binnen, en vanmiddag gelijk gebruik, maar hoe houd jij het lijfje zo recht en de vleugels naar boven? Ik heb een ' M' gevouwen van bakpapier en ze daarin gelegd, maar nu buigen ze al bij het lijfje....

Ik vouw een M van karton en leg daar bakpapier in en dan gewoon de vlinders erin!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

17

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Pepijoy schreef:

Hoi Bien,

Schitterende creatie's weer!!! Helemaal te gek. Vraagje... die vlindertjes van de bruidstaart, hoe heb je die gemaakt? Met een uitsteker?

Gr. Miranda

Inderdaad een uitsteker , te koop bij de webshop, een aanrader!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

18

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Wat een leuke taarten,MM ziet er zo heel leuk uit,zo half uit de taart.
En de verlovingstaart is echt supermooi.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

19

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

2 hele mooi taarten!

20

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Wauw wat gaaf!
De mega mindy vind ik super en de verlovings taart heel erg mooi

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

21

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Allebei zijn het weer beautys!!

Ging het goed met het glutenvrije taartje?

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

22

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Heel erg mooi!

23

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Wat een prachtige taarten!

24

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Helemaal geweldig!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

25

Re: Mega Mindy en een verlovingstaart

Tjee, wat supermooi Bien. Vooral de bruidstaart.... wat is ie strak en de vlinders zijn prachtig.

Corinne
Sugar & Flour