1

Onderwerp: En weer 1-tje!

Beste forummers,

Allereerst wil ik jullie mijn complimenten overbrengen! Het forum straalt van het enthousiasme en wat ik zo leuk vind is dat iedereen elkaar probeert te helpen met problemen, het geen enkel punt is dat je ideeen van elkaar 'leent', jullie elkaar aanmoedigen en aanzetten tot steeds ongelofelijkere prestaties en ga zo maar door!

Hoe ik het forum heb ontdekt? Nou, met 2 kinderen wil je natuurlijk ook wel eens wat anders dan de standaard verjaardagstaart van de bakker en dus ben ik er zo'n 2 jaar geleden mee begonnen om eens wat bijzonders te proberen. Ik googlede dat een beetje tot ik een idee kreeg en kwam daarbij dan per ongeluk ook wel eens hier terecht, maar als ik dan de volgende dag nog even wilde kijken was ik de site alweer kwijt. Tot dat... ik op het lumineuze idee kwam om de site eens bij de favorieten te zetten toen ik hem weer had gevonden!

En toen was het gebeurd, steeds maar weer even kijken wat er nu weer was gemaakt en me vergapen aan taarten waarvan ik dacht dat ze toch minstens zuur en beschimmeld moesten zijn, voordat ze uberhaupt af waren!

Ik heb inmiddels ook wel een behoorlijk aantal taarten op mijn 'repertoire', en ik zal binnenkort eens gaan uitvinden hoe ik ze op het forum kan krijgen. Ze worden steeds mooier, mede dankzij alles wat ik hier al heb gelezen en geleerd.

O ja, en wie ben ik dan...
Yvonne, 38 jaar, moeder van een dochter van 9 en een zoon van 7!
Aangezien mijn achternaam van Bommel is, leek Tom Poes me wel een leuke naam, het heeft iets met Bommel en met taart, al schrijf je de bladerdeegplakjes met banketbakkersroom wel een beetje anders...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Re: En weer 1-tje!

leuke naaam!!!!!!!!!!

er is duidelijk over na gedacht!
nu zul je wel denken en de jouwe dan ja daar is ook over nagedacht ik woonde dus in Amerika toen ik het decoreren ontdekte en om mij een beetje te onderscheiden heb ik deze naam gekozen en die houd ik op alle fora waar ik aktief ben aan zodat ik herkenbaar ben.

maar de jouwe is veeeeel leuker!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!