1 Laatst bewerkt door Tigger (02-02-2007 09:36)

Onderwerp: Tigger

Oftewel Brenda

Ik ben Brenda, ben 27 jaar en woon in Dordrecht. Ik ben 2,5 jaar gelukkig getrouwd en hoop daar nog heel veel jaartjes aan te kunnen plakken.

Ik ben secretarieel medewerkster bij ons eigen ICT bedrijf en heb kantoor aan huis, heelijk. Ik heb ook les gegeven op een sportschool, stepearobics en streetdance aan kinderen maar daar ben ik mee gestopt toen ik ging werken. Wel vind ik dansen nog steeds ontzettend leuk!

Ik ben pas kort op de website actief en dat komt omdat ik eigenlijk nooit taarten of cakes bakte. Tot in december. Voor de kerst het een en ander aan spulletjes gekregen en toen werd het erg leuk om te doen. En via google het een en ander opgezocht en toen kwam ik hier terecht.

Ik ga volgende week mijn tweede taartje maken voor mijn nichtje, ze wordt 1. Ik hoop een mooie Nijntje taart te kunnen maken want daar is ze gek op.

Mijn andere hobby's zijn heel veel concerten bezoeken, bioscoopje bezoeken en ik ben gek op Disney. Ik spaar zelf Teigetje beanies en plushes en snowglobes, maar die juist niet van Pooh & Friends.

Ik hou van mijn beestjes. Ik heb 3 katten (had er 5) en 2 cavia's. Beer, Sylvester, Teigetje, Idefix en Bruce.

Ja en verder weet ik het eigenlijk niet zo wat ik nog vertellen moet maar mocht iemand nog iets willen weten: vraag maar raak!

Mijn taartjes:  http://www.mijnalbum.nl/Album=RAZZCJK4
Mijn concertfotografie: www.dutchrosestudio.com