26

Re: Neee He Heb Ik Dit...

nou conclusies trekken is juist de bedoeling ideeen ook wel genoemd je mening geven is waar het in dit topic omdraait en naar gevraagd word ik zelf toen ik dit las dacht gelijk oke als het dan uiteindelijk maar goed gaat bij de volgende stap de taart zelf ik ben daar altijd een beetje huiverig voor

ben blij dat je wat had aan reakties van alle anderen

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Gewoon vooraf laten betalen..

28

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Ik neem het de bruid ook niet kwalijk. Ziek is ziek. En ookal ben je alleen misselijk (dat was het als ik haar schoonvader mag geloven), dan moet je juist niet denken aan taart.. De bruid wilde graag proeven, maar haar schoonouders vonden dit dus onzin (de taart is toch we lekker..) en tja de taart wordt kado gegeven door de schoonouders. Dus al met al een samenloop van omstandigheden..maar wel jammer inderdaad van het werk. Maargoed dat overkom ik ook wel weer. Wat ik wel lastig vindt is dat de bruid niet heb kunnen zien. Dat is altijd makkelijker bij het idee voor de taart. Ze is buitenlands en heb haar al 1 keer aan de telefoon gehad, toen was het al lastig om duidelijke afspraken te maken. dus ik had gehoopt haar persoonlijk te zien om zo goed door te kunnen nemen wat haar wensen zijn..
Nu moet dat alsnog over de telefoon. (ze trouwen nml. 6 mrt al, dus een andere afspraak zit er niet in..) Wat een verhaal he?? Nou ja aan de hand van foto's per mail komen we er hopelijk wel uit.

29

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Had ze wel een idee dat je er zoveel werk van ging maken? Misschien dacht ze wel dat je "gewoon" een stukje taart ging laten proeven en daarna, hup weer weg?

Ik denk dat mensen dit ook niet echt gewend zijn, een proeverij. Dat gebeurd ook niet ij een banketbakker toch? Daar wordt onze hobbie wel vaak mee vergeleken ten slotte. Misschien dat ze daarom ook denken dat je dit zomaar even kunt afbellen.

Neemt niet weg dat het gewoon stom is en lullig voor jou... Want ze hebben wel een supermooie presentatie gemist!

30

Re: Neee He Heb Ik Dit...

mooie taarten, waardeloos van al je moeite.

31

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Zullen we met z'n allen even op de koffie komen? :Y  tot zo...

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

32

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Wat balen zeg!!Je hebt zo je best gedaan!!
Ziet er echt superuit!!

33

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Nou ik vind je taarten prachtig, vooral je jurkjes echt toppie hoor. Jammer dat het bruidspaar het niet "live" heeft kunnen zien en vooral proeven. Ik zou inderdaad een foto toesturen en meteen vragen of dit ok is qua thema/stijl zeker als het zo kort dag is. Gelukkig dat de taarten een goede bestemming hebben gekregen.Ps heb je al een (aan)betaling gekregen trouwens????

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

34

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Oh wat een mooi plaatje zo zeg, jammer dat de bruid er niet van heeft kunnen genieten! Wel een heel leuk idee zo die jurkjes

Groetjes Desiree
mijn taartjes vindt je op Nieky.nl of op hyves! Niekytaarten

35

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Wat een prachtige gedekte tafel. Erg mooi gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

36

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Wat heb je er een werk van gemaakt, ziet er prachtig uit!

37

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Wauw, dit ziet er echt supermooi uit zeg.
Mag ik nog een keertje trouwen???

Inderdaad zwaar balen dat het afgebeld werd, maar dat zullen ze heus niet zomaar gedaan hebben. Ik zou ook de foto mailen en inderdaad de taartjes zelf opeten en weggeven, wat je dus gedaan hebt.

Ik vind het echt een plaatje om te zien!! complimenten :Y :Y

38

Re: Neee He Heb Ik Dit...

omg wat vervelend al dat proeverij werk voor niets! je hebt het zo mooi gedekt..
Misschien maar wat taartjes weg geven? En ik zou het wel doorberekenen in de prijs idd..
Ze zien er prachtig uit

39

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Ooh wat heb je een mooie proefertjes gemaakt!! Wat balen dat ze niet op kwamen dagen. Dat had ook wel wat eerder gemogen, dat afbellen!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

40

Re: Neee He Heb Ik Dit...

prachtig :thumb:

41

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Ik wilde al op de zelfde wijze reageren als Lientje en Wendy artc131

Migraine kan op de meest onmogelijke momenten op komen zetten,.. en dan heb ik letterlijk 5 minuten de tijd om medicijnen in te nemen en daarna zo'n 20 minuten om me in een donkere kast op te sluiten, Auto rijden kan ik dan niet meer.. (ik heb dan tunnelvisie en heb grote blinde vlekken)

voor je weet wat er echt aan de hand is kun je mensen hier niet op afrekenen..

Ik vind dat ze het netjes hebben opgelost.. ze bestellen toch bij je... Het zou anders zijn als ze zouden zeggen jah jah.. je hoort nog van ons en verders hoor je niets meer... dit is gewoon prima opgelost..

En de taarten.. ehhh heb je lieve buurtjes?? ze zien er zoo mooi uit.. zonde om weg te gooien :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

42

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Ik ken het..... de taarten zijn wel prachtig. Lastige situatie hoor!

43

Re: Neee He Heb Ik Dit...

Wat vervelend en je hebt er zo je best opgedaan,het ziet er ook fantastisch uit,mooie taartjes,leuk die kleine bruidsjurkjes.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl