26

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Allebei hele mooie taarten, dat verhaal achter de taart is triest, super dat jij er dan zo'n supermooie taart van maakt!!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

27

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Lieve taartjes!!

Groetjes Willy

28

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Oooh wat een mooie weer, sweet, sweet, sweet!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

29

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Prachtige taarten!

En wat superlief dat jij Lottes verjaardag zo speciaal hebt gemaakt door deze extreem mooie taart voor haar te maken! Te gek dat ze zo'n lieve tante heeft die weet wat er belangrijker is... Vind het echt ontzettend lief dat je er meer taart van hebt gemaakt dan besteld! ( Kom dit ook wel tegen op school, dat kinderen geen verjaardag vieren thuis zonder echte reden, gaat me erg aan 't hart. Kinderen zijn sowieso bijzonder en bijzonder belangrijk!)

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

30

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Je my little pony taart vind ik geweldig, maar 't kroontjes taartje is wat mij betreft helemaal een toppertje! En tja, het verhaal erachter is inderdaad diep triest .... gelukkig dat ze nu toch 'n beetje bijzondere dag heeft.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

31

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Ze zijn helemaal te mooi Jolan!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

32

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Prachtige taarten. Erg mooi gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

33

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Wat een dotjes! Ik vind ze beiden echt prachtig :Y

Groetjes, Marielle

34

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

mooie strakke taarten zeg!!

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

35

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Wauw mooi gedaan hoor!

Veel liefs Rafaëla

36

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

De little ponies zijn leuk geworden, vind die regenboog heel leuk.

En ja, het stapeltje wat moet ik er van zeggen, vind hem niet mooi, whahahahaha, je weet gelukkig zelf wel beter, vind het nog steeds het mooiste taartje wat ik zelf ooit gemaakt hebt en ik vind hem in deze verkleinde versie ook super!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

37

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Wauw, echt onwijs gaaf allebei!

Groetje,
Toetje

38

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Tjeemig, wat zijn ze prachtig alletwee. Echt he-le-maal super. En die foto's.... kwijl.... Moet nodig bijleren.
Prachtig.

Corinne
Sugar & Flour

39

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Prachtige taarten weer!

Groetjes Tweety!

40

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Allebei heel erg mooi gemaakt.

41

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

super lieve lp taart, mooie kleur groen ook, lekker fris.
en de taart voor de jarige is ook wegeweldig, terecht dat de verjaardag toch iets speciaals wordt

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

42

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Beide zijn geweldige taarten :Y, heel bijzonder zoals je de regenboog hebt gemaakt bij de MLP taart, maar de kroontaart is mijn persoonlijke favoriet: geweldige kleuren en uitvoering! :thumb:
Wel een erg sneu en verdrietig verhaal er achter.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

43

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Jol321 schreef:

Ik heb voor de regenboog een boog gemaakt van wit fondant (met tylose). Hierop heb ik gekleurde sliertjes gelegd. En dit laten drogen. Aan de achterkant een sat

44

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Wat een pr8tige taarten!!!! je regenboog is super

45

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

errug mooi!

groetjes José

46

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

hayalimsin schreef:

Bedankt voor de uitleg! Moet tylose dan ook maar een keer uitproberen (met marsepein dan). i

k vroeg me alleen af hoe lang je dat moet laten rusten, want in de webshop staat bij de uitleg 2... maar 2 wat? 2 uur? 2 dagen? heb er namelijk helemaal geen verstand van :) en droogt de marsepein die overblijft, die ik dus niet gebruik.. niet ook heel snel uit dan? want daarvoor is tylose toch als ik me niet vergis.. om het harder te laten worden..

Ik gebruik voor alles marsepein (zelfs voor de letters), maar.......alleen niet als iets moet uitharden zoals de strikken of zoiets als dit. Met marsepein blijft dat echt te slap. Daarvoor gebruik ik fondant (al dan niet met tylose).
Ik druk mijn bolletje fondant in de tylose, kneed dit door en gebruik het meteen. Het uitharden kan dan beginnen. Ik heb de regenboog op de verwarming te drogen gelegd en een dag later was ie hard.
Ik dacht, dat in de beschrijving van tylose 24 uur staat.

Groet, Jolanda

47

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

2 supermooie taarten hoor!!!

48

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Wauw wat een mooie taarten heb je weer gemaakt!

Supermooi allebei, en erg lief om een stapeltaartje te maken voor Lotte!

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Ja, daar is die. Wat een lieve taart is dat geworden en je regenboog, helemaal toppie!!!! En die kopie ;) dat is ook een schatje.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

50

Re: Little Pony en "Mirthe"-kopie

Ik vind ze geweldig!!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

Berichten [ 26 tot 50 van 54 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Little Pony en "Mirthe"-kopie