1

Onderwerp: terugklikken

even een vraagje, misschien doe ik iets verkeerd hoor, maar nadat ik een reactie geplaatst heb wil ik weer terugklikken naar de taartenparade. nu is mijn probleem dat je dan een keer of 4 a 5 moet klikken en het aantal keren verschilt ook nog eens. ben ik de enige met dit "probleem"?????????????
de show off vind ik nog steeds geweldig leuk hoor en de website ook, maar ik vind dit nogal irritant en hoop dan ook dat ik iets verkeerd doe. wie weet de oplossing???

2

Re: terugklikken

Hier lukt dat ook niet.

Ik klik gewoon weer boven aan op taartenparade.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Re: terugklikken

ik klik linksbovenin op het pijltje naast vorige en dan klik ik op de laatste link waar "zoek" achter staat, dan ben je weer op je laatste overzichtspagina...

Groetjes, Dorothea.

4

Re: terugklikken

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt?
Maar als je bedoelt dat je terug naar de betreffende rubriek wilt na het posten van een reactie, klik je onderaan (of bovenaan) op de rubrieksnaam (hier dus 'Over de site', dus daar waar "Index >> Over de site >> terugklikken" staat. Dan zit je weer in de rubriek waar je zat?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: terugklikken

Marianne schreef:

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt?
Maar als je bedoelt dat je terug naar de betreffende rubriek wilt na het posten van een reactie, klik je onderaan (of bovenaan) op de rubrieksnaam (hier dus 'Over de site', dus daar waar "Index >> Over de site >> terugklikken" staat. Dan zit je weer in de rubriek waar je zat?

maar dan krijg je weer een nieuwe pagina. als er dan reacties door andere mensen van het forum zijn geplaatst, kan je weer van voren af aan gaan kijken welke taarten je nog niet gezien heb. volg je me nog?
ik ben nog even aan het uitvogelen of het klikken naast de pijltjes bovenin dit oplost.

6

Re: terugklikken

Ik geloof dat ik je echt niet snap :o

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: terugklikken

ik probeer het nog eens :-)
als ik een reactie bij een taart in de taartenparade heb gezet, wil ik weer terugklikken naar de taartenparade.
zodra iemand een berichtje achterlaat bij een taart, verschuift deze naar de bovenste plaats.
als ik terug ga naar de parade op de manier die jij mij voorstelt, dus door te klikken op de rubriek bovenaan, dan kom ik wel weer in de taartenparade terecht, maar is de lijst alweer geupdate en staan er alweer andere taarten bovenaan die bij mij in mijn lijst onderaan stonden en ik nog wou bekijken.
op deze manier moet ik dus steeds de lijst doorlopen om te kijken of ik alle taarten wel gezien heb.
de enige manier om terug te komen op mijn "eigen" lijst is dus door terug te klikken via het pijltje bovenin. (denk ik)

ik hoop dat het duidelijk is, ik weet het ook niet anders uit te leggen, het is geen groot probleem hoor, maar ik hou wel van snelheid :-)

8

Re: terugklikken

Ah op die fiets. Nee, daar zit inderdaad niets anders op dan het pijltje van de browser zelf te gebruiken. Als je een reactie hebt geplaatst, staat er een puntje voor het topic, daaraan kun je het wel zien. Maar als je alleen gekeken hebt, dan verandert er niets. Ooit heb ik overwogen om een optie in te bouwen waarmee je kan aanvinken of je iets hebt gezien, maar vond dat eigenlijk te veel gedoe. Misschien, ooit, als de forumsoftware geupdate is. Maar voorlopig nog niet, sorry...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Re: terugklikken

ok, dan weet ik dat, ik blijf gewoon klikken, of de taart openen in een nieuw tabblad en de lijst laten staan. ik vroeg het me gewoon af.

bedankt voor het antwoord en de moeite!!

10

Re: terugklikken

Als je de link in de sticky kiest met de 50 laatst geplaatste taarten heb je geen last van de reacties van anderen, kun je gewoon je eigen lijstje stap voor stap afwerken :)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/nieuwe_topics.php

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

11

Re: terugklikken

bedankt dat werkt.

12

Re: terugklikken

Ik denk dat ik weet wat Lise bedoelt. Als je een berichtje plaatst en verzend, dan krijg je (kort) de melding: "Je bericht is geplaatst, klik hier als je niet langer wilt wachten of als je niet wordt doorgelinkt." (of iets dergelijks, ik doe het een beetje uit mn hoofd:)) Daarna wordt je direct doorgelinkt naar de pagina waar je mee bezig was, met je eigen reactie erop.

Als je dan weer terug gaat met het pijltje van je browser, dat kom je op de pagina met de meldtekst en wordt je weer automtisch doorgelinkt naar de pagina waar je net vandaan kwam. (die met jouw reactie)

Naast de twee pijltjes van je browser (terug en vooruit) zit een "dropdown"pijltje (naar beneden) als je daarop klikt, dan krijg je een lijst met je geschiedenis, en dan klik je de tweede of derde van boven aan. Dan kun je wel terug. (je slaat dan de doorlinkpagina over).

Ik hoop dat ik het niet te warrig heb uitgelegd.

Groetjes, Tante Fondante
www.tantefondante.tk

13

Re: terugklikken

precies nathanya, dit is veel beter uitgelegd. ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven, maar dit is het helemaal, want gewoon pijltje naar links werkt niet fijn hierbij.

14

Re: terugklikken

nou zus, dat is precies wat ik hierboven ook bedoelde... maar jij legde het duidelijker uit...

Groetjes, Dorothea.

15

Re: terugklikken

Ik snap wat jullie bedoelen, maar herken het probleem absoluut niet... Ik gebruik heel vaak de backknop (meestal de backspace toets eigenlijk) en heb nog nooit de redirectpagina nog een keer gezien.... :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Re: terugklikken

ik klik me ook altijd rot hahaha...

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!