1

Onderwerp: Hij w

..... deze taart. Voordat onze hond hem gezien had en er een hap uitgenomen had...
Heb er een stuk afgesneden en opnieuw bekleed. Uiteindelijk een stuk minder mooi dan hij eigenlijk was....
Had ook geen tijd meer om hem nog opnieuw te maken, anders had ik dat zeker gedaan.
Gevuld met banketbakkersroom een aardbeienjam.

http://img23.imageshack.us/img23/5818/272726384bewerkttt8.jpg

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: Hij w

Hij is echt super,is het voor een klant?

3

Re: Hij w

Het IS een mooie taart....:lol:
Is die voor jezelf of een bestelling????

4 Laatst bewerkt door natasja147 (07-02-2009 20:05)

Re: Hij w

Leuke kleuren en ook erg leuke gedaan, en jeetje zeg wat een hond :) :lol:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

Re: Hij w

Haha..die hondjes moet je goed in de gaten houden wanneer er een taart in de buurt zit! Ik zet mijn taarten altijd op een veilige, diervrije plaats weg, omdat ik anders sowiezo bang ben dat er haren...of nog erger..kwijl op komt...

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

6

Re: Hij w

Hij is mooi, maar heb je nu de taart waar de hond van heeft gegeten meegegeven aan een klant.....?

7

Re: Hij w

Mooi gemaakt hoor Milouk!!! (ondanks ellende met hond!)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

Re: Hij w

Hij was voor een collegaatje. Heb haar 's morgens gebeld en ze vond het gelukkig niet erg. Heb er een heel stuk afgehaald.

En ik wil wel even rechtzetten dat ik echt niet met de honden erbij taarten bak hoor. We hebben 2 honden en die hebben hun eigen slaapplaats en komen bijna niet meer binnen bij ons. Daar zitten ze ook altijd als ik met de taarten bezig ben.
Dat 1 van de honden toch bij de taart kon, kwam omdat manlief de deur niet goed dicht getrokken had toen hij 's morgens naar zijn werk ging. Heb ik weer uit geleerd dat ik zowiezo de taarten nog hoger moet zetten.

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

9

Re: Hij w

Het is wel een mooie taart geworden hoor!

Re: Hij w

Ach goos, wat een pech. Mannen!!!!!!!!!!!! Maar toch, het een swingende taart geworden

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

11

Re: Hij w

Hij IS idd mooi hoor ;)

12

Re: Hij w

Mooi, niets aan te zien verder.

Groetjes, Elly

13

Re: Hij w

Erg mooi geworden! Tja, mannen, honden, je kan ze allebei niet alleen laten :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14

Re: Hij w

Maar hij is toch nog steeds heel mooi? Of is dit degene zonder hap?

15

Re: Hij w

Ondanks de hondenpech toch een mooie taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl