26

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Prachtigggggggggggggggggg!!!!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

27

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Wauw, hele mooie taarten.

Groetjes, Elly

28

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Echt stuk voor stuk prachtige taarten! Ik kan me voostellen dat de klant helemaal wild enthousiast werd van de sweet sixteen taart.

groetjes, Ageeth

29

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Wat een plaatjes zeg!!! en ik ben toch wel heel erg fan van je Sweet Sixteen taart, wat een onwijs leuke meidentaart is dat!

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

30

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Zow je eigen parade in de parade. Wat een super mooie taarten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

31

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Ohw Caroline...je hebt hier wel weer een mega mooie serie neergezet zeg...ze zijn allemaal erg mooi, maar vooral de Sweet Sixteen is super!!! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

32

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Prachtig weer Caroline, maar die sweet 16 is ook helemaal in mijn straatje. Hij is echt heel erg mooi!!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

33

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

woorden overbodig :thumb:

34

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

In

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

35

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

owjeeeeeeee wat een schitterende taarten, allemaal erg leuk en ook zo supergaaf uitgevoerd! ik heb er een paar van opgeslagen hoor ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

36

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

wat is je sweet 16 prachtig carolien, echt super. :Y
De rest is natuurlijk ook mooi, dat snap je. :thumb:

37

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Schitterende taarten ,vooral die sweet sixteen........... Helemaal top

Pluk de dag.... want het kan zomaar anders zijn!

38

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Ze zijn fantastisch!!!!! Vooral natuurlijk je sweet sixteen en je kitty!!! Wauw wauw wauw!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

39

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Niet meer normaal! Ik wil ook weer 16 zijn!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

40

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Hoi, ik ben me meestal overal een het vergapen en gun mezelf dan de tijd niet om te reageren, maar nu wel effe: wat een geweldig mooie en originele taarten! Ga zeker die sweet sixteen opslaan.

Maar ik heb ook twee vragen:

) Die ijzerdraadjes waar die sterretjes enzo opgeprikt zijn, wat voor draadjes zijn dat precies en waar haal je ze?
) Als ik (voor tappits enzo) vormpjes uitdruk, heb ik vaak gerafelde kantjes, flink gerafeld soms, is er een manier om die rafeltjes er makkelijk weer vanaf te krijgen, of (beter nog) te voorkomen? Ik probeer ze meestal weg te drukken (terug de letter in zeg maar) maar echt heel mooi strak wordt het er niet van en daarbij is het ERG tijdrovend werk...

Groetjes Angelique
WAARSCHUWING:´Besmet met taartenvirus´

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

loesje23 schreef:

Hoi, ik ben me meestal overal een het vergapen en gun mezelf dan de tijd niet om te reageren, maar nu wel effe: wat een geweldig mooie en originele taarten! Ga zeker die sweet sixteen opslaan.

Maar ik heb ook twee vragen:

) Die ijzerdraadjes waar die sterretjes enzo opgeprikt zijn, wat voor draadjes zijn dat precies en waar haal je ze?
) Als ik (voor tappits enzo) vormpjes uitdruk, heb ik vaak gerafelde kantjes, flink gerafeld soms, is er een manier om die rafeltjes er makkelijk weer vanaf te krijgen, of (beter nog) te voorkomen? Ik probeer ze meestal weg te drukken (terug de letter in zeg maar) maar echt heel mooi strak wordt het er niet van en daarbij is het ERG tijdrovend werk...

Die ijzerdraadjes heb ik meegenomen uit Birmingham, maar ze zijn ook te koop bij De Leukste Taartenshop.

Zelf gebruik meestal sugarpaste, dun uitrollen, met je vinger er een klein beetje crisco er over wrijven, en dan de tappit er in drukken. Mochten er kleine rafeltjes aan zitten, dan gebruik ik ook wel een cocktailprikkertje. Kijk op de site van Lara www.tartacadabra.nl onder how-to's.

Succes.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

smarianne schreef:

oh jeejjj...ze zijn allen weer mooi. Vraag me af hoe je de ballonnen hebt gemaakt op de Nijn.......
Je sweet sixteen is een plaatje...........die kan zo regelrecht een boekje in. Echt schitterend!!!!!!!

Die ballonnen dat is een patchwork cutter, dan heb je een hele tros ballonnen.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

43

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

heb je ze dan 2x uitgepatcht en dan opelkaar plakken met een ijzerdraadje? Omdat ze zo mooi recht omhoog staan...........

44

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

wauw als ik dit allemaal nog ga leren dan worden dat nog heel veel uurtjes oefenen

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

smarianne schreef:

heb je ze dan 2x uitgepatcht en dan opelkaar plakken met een ijzerdraadje? Omdat ze zo mooi recht omhoog staan...........

Nee; uitsteken 1x uit sugarpaste, laten drogen, dan kan je de ballonnen kleuren, omdraaien (dus met de kleur naar beneden),  dotje icing aanbrengen en dan een sateprikker of een maiskolfprikker in de icing drukken. Dit weer laten drogen (liggend) en als het is uitgehard kan je hem zo in de taart steken.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

46

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Meid wat een prachtige taarten heb je weer gemaakt!!!!!

47

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Wauw,wauw,en nog eens wauw wat een practige taarten vooral sweet sixteen!!!SUPER!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

48

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

heeeeeeeeel gaaf
ik vind de kitty prachtig

49

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

Ik heb nog een hoop te leren zo te zien: m o o i  !!!!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

50

Re: Sweet Sixteen en nog wat andere taarten

wauwie super!! die sweet 16 vind ik prachtig!!!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs