1

Onderwerp: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

Hoi

Zit ik nu weer in de parade te kijken, en denk goh wat een leuke taart.Wilde ik bijna reageren en zie ik op die taart een bepaalde datum staan van Juli. Is dat dus weer helemaal naar boven gehaald.

Dit gebeurd al veel vaker.Mijn vraag is dus : kunnen op die geen slotje ofzo ?Want bij de die taarten wordt nooit wat gevraagd eerder : goh wat mooi. Of Is dat nou heel veel gevraagd ? Want het zal een gigantisch veel werk zijn :o

Nou ja vroeg het me dus gewoon af ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

Om eerlijk te zijn zou ik niet weten hoe dat automagisch zou moeten gebeuren en handmatig vind ik inderdaad niet zo'n strak plan vanwege het werk.
Ik zie dan liever een report (voor degene die dat niet kennen: even op het linkje 'Rapporteren' klikken onderin het topic) zodat we betreffend topic kunnen sluiten of de start  kunnen aanpassen met een melding.

Waar

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

Buiten dat het me een flinke kluif werk lijkt. Is het ook jammer zo zag ik nu weer nieuwjaarstaarten (van vorig jaar) voorbij komen is toch weer inspiratie voor de mensen die dat leuk vinden

Groetjes Cindy

4

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

Inspiratie ok, maar de Taartenparade staat al zo vol met recente topics; als je inspiratie zoekt, kun je ook zelf bladeren ipv de actuele lijst te voorzien met oude topics, toch?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

ik weet niet waarom het gedaan wordt dan.

Groetjes Cindy

6

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

Cindy5409 schreef:

Buiten dat het me een flinke kluif werk lijkt. Is het ook jammer zo zag ik nu weer nieuwjaarstaarten (van vorig jaar) voorbij komen is toch weer inspiratie voor de mensen die dat leuk vinden

Ja maar ik zoek ook eens op bepaalde taarten.Maar dan ga ik er geen reactie opzetten van goh : mooie bloem ofzo.En ik bedoel nu echt dat mensen nu nog tikken : goh mooi gemaakt. Snap je ? En voor andere is het verwarrend. En ik denk ook als je die taart wil namaken ofzo dat je die gene beter kan mailen dan het in een topic kan zetten.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

Marianne schreef:

Om eerlijk te zijn zou ik niet weten hoe dat automagisch zou moeten gebeuren en handmatig vind ik inderdaad niet zo'n strak plan vanwege het werk.
Ik zie dan liever een report (voor degene die dat niet kennen: even op het linkje 'Rapporteren' klikken onderin het topic) zodat we betreffend topic kunnen sluiten of de start  kunnen aanpassen met een melding.

Waar

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

Ik doe zelf ook niet reageren maar er zijn mensen die het wel doen en zo komen die topics dus naar boven.

Ik weet niet of er de mogelijkheid is om topics automatisch op te schonen. Ouder dan een bepaalde tijd. Of als er een bepaalde tijd geen reactie meer is gegeven. (Heb zelf een forum waar dat wel kan)

Groetjes Cindy

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

Denk dat jullie mede op mij doelen.... sorry.
Wist niet dat dat hier op het forum een probleem was. (ik ben ook op andere forums actief en daar wordt dat volop gedaan!)
Zal voortaan niet meer in oude topics reageren....al moet ik zeggen dat het wel jammer is dat dat dus niet meer kan..... :-).

10 Laatst bewerkt door manika (28-12-2008 18:30)

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

Taartenbakkertje schreef:

Denk dat jullie mede op mij doelen.... sorry.
Wist niet dat dat hier op het forum een probleem was. (ik ben ook op andere forums actief en daar wordt dat volop gedaan!)
Zal voortaan niet meer in oude topics reageren....al moet ik zeggen dat het wel jammer is dat dat dus niet meer kan..... :-).

Nee joh...zo bedoel ik ook weer niet. Tuurlijk mag je reageren. Alleen toen zag ik ook die taart en dacht : leuk :D Maar blijkt hij al best oud te zijn. Bedoel er verder niks mee.En je mag gewoon gerust reageren.Alleen soms is het gewoon verwarrend. Snap je ?En vroeg me gewoon af of hele oude dingen niet gesloten konden worden.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

11 Laatst bewerkt door Taartenbakkertje (28-12-2008 19:04)

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

is prima hoor! Maar 'k kan me ook goed voorstellen dat het irritant kan zijn!
:-)

Lees nu ook in een emailtje van de administrator dat het inderdaad niet de bedoeling is om oude topics omhoog te halen...... dus 'k zal proberen m'n enthousiaste reactie voortaan niet meer te plaatsen :-).
Nou, 'k ga weer lekker verder speuren!!

12

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

Ik ben ook op meerdere fora actief en het omhoog halen van heel oude topics is over het algemeen 'not done', zeker in forumrubrieken die heel druk of actief zijn.
Dus euh...

manika schreef:

Tuurlijk mag je reageren.

Liever niet, eigenlijk ;) Kijken uiteraard, genieten z

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

De meesten hebben 'm dan toch al gezien (toen ie nog nieuw was)en het is al zoveel werk om de nieuwe taarten bij te houden ;)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

14

Re: Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?

Meestal herken ik een 'ouwe taart' direct ;) (wat zegt dat over hoe vaak ik op het forum ben :think: :D ) Dan zet ik zsm een melding bovenin (reporten helpt!)

Nog een tip voor degenen die een vraag hebben over een ouwetje: natuurlijk kun je je vraag per mail stellen, maar soms wil je je vraag delen met anderen.
Start dan een topic in een bij de vraag passende rubriek en plak de link naar de taart in je berichtje. (Als je wilt weten hoe dat moet, mail me dan maar even) Dan hebben we er geen 'last' van in de parade :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Berichten [ 14 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Kunnen op hele oude topics van de show of niet een slotje op ?