1

Onderwerp: Vraag toeven op taart

Een hele rare vraag , maar kun je toeven van banketbakkersroom gewoon zo op een marsepein taart spuiten? Glijden ze er niet af ofzo? Of wordt de marsepein dan niet vochtig? Gebruik de mix van funcakes. Maak al jaren af en toe taarten maar heb dit verzoek nooit eerder gehad en twijfel erover. Gebruik botercreme ook om de taart af te smeren maar dat is veel minder. Hetzelfde een stomme vraag zijn maar stel 'm toch maar.

2

Re: Vraag toeven op taart

Het is geen stomme vraag hoor, maar ik denk dat toeven van banketbakkersroom te nat zijn op marsepein. Misschien een paar bovenop, maar aan de zijkant gaat het denk ik op zeker mis.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Vraag toeven op taart

Het moet een taart met roze toeven worden,kan ik dan beter met slagroom aan de slag? Of wat anders? Goed dat ik het vraag dan..

4

Re: Vraag toeven op taart

Je zou botercrème of enchanted cream kunnen proberen? Sowieso wordt banketbakkersroom niet mooi roze omdat het van zichzelf geel is.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Vraag toeven op taart

Ik weet niet waar ik met m'n gedachten was maar ik bedoelde inderdaad botercreme en niet banketbakkersroom :grr: . Maar dat kan dus. Ik had inderdaad ondertussen ook al aan enchanted creme gedacht, dat is nog wat minder zwaar. Dank je wel voor je hulp, al stelde ik de vraag verkeerd =D !