1

Onderwerp: Mannentaart ;)

Voor de verjaardag van mijn oom mocht ik deze taart maken. Was erg leuk om te doen!

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/49949574_2057815754264722_7901790877385752576_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=b441d4c0245c8cd2eb109c0825e2b37a&oe=5C956EA3

2

Re: Mannentaart ;)

Ontzettend leuke taart!
Voor mannen vind ik het altijd lastig iets te verzinnen, maar deze stapel is erg leuk geworden!

3

Re: Mannentaart ;)

Leuk!
Echt mannen, en een tikje chique zelfs!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Re: Mannentaart ;)

Echt een gave taart!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Re: Mannentaart ;)

Heel mooi ontwerp, en zo mooi uitgevoerd weer!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Re: Mannentaart ;)

Inderdaad een mannentaart! Erg leuk en mooi!  :thumb:

7 Laatst bewerkt door LaLuub (07-01-2019 12:36)

Re: Mannentaart ;)

Wat leuk zo met die bretels! En idd, een SJIEKE mannentaart. We gaan al gauw naar klussen/vissen/auto's/"stoere mannendingen"  :lol: , maar zelden op sjiek. Leuk! En strak!  :thumb:  :thumb:

Je hebt trouwens een echt hele mooie goud dust/spray (?) gebruikt. Mag ik vragen wat je hiervoor gebruikt hebt (merk/kleur)? Is niet zo 'geel goud'. Prachtig!! Ben hier al heel lang naar op zoek...

8

Re: Mannentaart ;)

Ik gebruik altijd de lustre dust van Ellen creative cakes. Prachtige dust in het goud van het merk edible art. Ze hebben verschillende tinten goud.

LaLuub schreef:

Wat leuk zo met die bretels! En idd, een SJIEKE mannentaart. We gaan al gauw naar klussen/vissen/auto's/"stoere mannendingen"  :lol: , maar zelden op sjiek. Leuk! En strak!  :thumb:  :thumb:

Je hebt trouwens een echt hele mooie goud dust/spray (?) gebruikt. Mag ik vragen wat je hiervoor gebruikt hebt (merk/kleur)? Is niet zo 'geel goud'. Prachtig!! Ben hier al heel lang naar op zoek...

9

Re: Mannentaart ;)

Mooie taart! Die strepen zijn ook zo mooi strak! Nog tips om dit zo mooi op de taart te krijgen?

10

Re: Mannentaart ;)

KimN schreef:

Ik gebruik altijd de lustre dust van Ellen creative cakes. Prachtige dust in het goud van het merk edible art. Ze hebben verschillende tinten goud.


Ik heb al 'tig' potjes met tinten goud inmiddels hier staan (meeste van Rainbow Dust), maar ben nog steeds deze mooie 'vlakke goud-kleur' niet tegengekomen. Ze zijn óf te geel goud (zelfs de lichtgouden tinten), of meer richting donkergoud, of naar rosegoud, maar heb deze lichte niet-gele goudtint nog niet gevonden...

11

Re: Mannentaart ;)

Ik heb, na een tip van Elize  ;) , de gouddust van Rolkem gelijk in huis gehaald! Echt een mooie kleur goud idd  :y

12

Re: Mannentaart ;)

Ohhh leuk!!

13 Laatst bewerkt door LaLuub (21-01-2019 21:46)

Re: Mannentaart ;)

Esther68 schreef:

Ik heb, na een tip van Elize  ;) , de gouddust van Rolkem gelijk in huis gehaald! Echt een mooie kleur goud idd  :y

Is dit dan de goud dust "Supergold" van Rolkem, Esther? (de "GOLD SUPER 20g Lustre Edible Metallic Dust Icing Colour"?) => Hoop van niet, want dit is helaas nu (tijdelijk?) uit de handel, omdat Rolkem niet op tijd aan de voedselveiligheidseisen heeft voldaan.
Aan de buitenkant vh potje lijkt dit idd de kleur te zijn, maar als je kijkt naar de foto van het geopende potje, dan lijkt dit nog weer een veel te gele goudkleur te zijn...??