1

Onderwerp: Fondant / gume pasta snijden met silhouette cameo?

Wie heeft er ervaring met het snijden van fondant of gum pasta en de silhouette cameo? ik weet inmiddels dat de 2 veren verwijderd moeten worden. dat is gedaan. maar ben er nog niet helemaal achter welk mesje en standen er ongeveer gebruikt worden. Wie heeft er ervaring en kan mij iets meer vertellen?

2

Re: Fondant / gume pasta snijden met silhouette cameo?

Nee idee :think:

Misschien iemand anders.

3

Re: Fondant / gume pasta snijden met silhouette cameo?

ik ben er inmiddels achter dat ze in America dus the pazzels mesje vaak gebruiken ( daar moet je de kap van verwijderen om in de cameo te doen) maar een normaal mesje word ook door vele gebruikt. en een plak vrije mat of de achterkant van een andere goeie mat, die je uiteraard alleen daar voor gebruikt. je moet de pasta met tylose mengen of de gewone uithardende gum pasta gebruiken  en eerst harder laten worden voor je hem er in doet

4

Re: Fondant / gume pasta snijden met silhouette cameo?

Ik heb eerlijk geen idee wat je bedoelt met de silhouette cameo  ;) . Ik denk dat je een (siliconen) mal bedoelt? Waar je dan gumpaste of fondant+tylose in doet? Maar omdat ik de cameo niet ken weet ik de werkwijze ook niet. Je laatste zin begrijp ik ook helemaal  :O  ;) . Bedoel je dat je fondant/gumpaste eerst laat uitharden voordat je met dit verder gaat werken? Als het een mal is zou ik denken dat je de fondant/gumpaste in de mal/vorm laat uitharden en dan er pas uit haalt. Maar nogmaals...ik ken de silhouette cameo niet. Of misschien wel maar weet dan niet dat je dat er mee bedoelt  ;) .
Kun je geen foto plaatsen? Ben nieuwsgierig  ;)

5

Re: Fondant / gume pasta snijden met silhouette cameo?

Je kan er filmpjes op you tube van vinden , het is een soort print- snij  apparaat =D