1

Onderwerp: Vraagje over verwijderd topic

Hoi allemaal,

ik had een berichtje geplaatst voor een betaalde opdracht in het "Bakken voor anderen" forum, en het lijkt erop dat deze is verwijderd. Ik heb de regels nog een keertje extra doorgelezen en geloof niet dat ik iets fout heb gedaan. Het ging om een 18+ thema, maar ik heb ook andere oproepjes met die strekking gezien die niet verwijderd waren. Aangezien ik niet weet wie de topic verwijderd heeft leek me dit de enige manier om om opheldering te vragen :) Misschien kan de verantwoordelijke mod mij een privéberichtje sturen, aangezien jullie er op het forum zelf geen discussie over willen?

Ik hoor graag of ik de opdracht opnieuw mag plaatsen met aanpassingen of dat deze überhaupt niet welkom is. Het leek me leuk om een serieuze hobbybakker aan een mooie opdracht te helpen, maar als dit daar niet het juiste forum voor is ga ik natuurlijk elders zoeken.

Bij voorbaat dank, en mocht ik iets verkeerd hebben gedaan: excuses!

Re: Vraagje over verwijderd topic

Ik heb je bericht verwijderd omdat het op mij overkwam als reclame voor een eigen bedrijf. Naar mijn idee is het niet in overeenstemming met de voorwaarden.

Je mag het te bericht ook even mailen naar Marianne met de vraag of je het het mag plaatsen

Groetjes Kirsten

3

Re: Vraagje over verwijderd topic

Oh, jammer! Ik noemde het bedrijf vooral zodat mensen snapten waarom we dat soort cupcakes willen en wat voor evenement het wordt. Als iemand zich dan heel oncomfortabel voelt met zo'n webshop dan kunnen ze de opdracht ook links laten liggen.

Helaas! Ik ga wel ergens anders op zoek.