1

Onderwerp: Stapeltaart maar dan anders?

Hallo allemaal,
Het is echt jaren geleden dat ik een taart heb gemaakt. Verder dan een appeltaart, kwark- of monchoutaart ben ik al lang niet meer gekomen. Dat heeft zo zijn redenen maar ok.
Nu is onze zoon zondag jarig en hij wil heel graag een marsepeintaart. Tot op heden heb ik steeds gezegd dat we dat dit jaar eens niet gaan doen ( heb bijna elk jaar een taart laten maken) en eens iets anders kiezen. Maar dat teleurgestelde koppie doet me toch wel wat.
Tja en een paar dagen vantevoren hoef ik bij niemand aan te kloppen om nog iets te bestellen dus zal ik zelf aan de bak moeten.

Is er iemand die me een beetje op weg kan helpen?

Hij is idolaat van playmobil dus ik dacht ik maak een kleine stapel met playmobil poppetjes. Caesar en Cleopatra bovenop en onderop een legertje soldaten.

Kan ik het bovenste taartje ook ergens anders van maken dan van biscuit? Ik heb nl geen kleine bakvorm meer.

Iemand nog andere tips?

Dankjewel alvast !

2

Re: Stapeltaart maar dan anders?

Je kunt een groter biscuit natuurlijk kleiner snijden en van de restjes cakepops maken ofzo? Als je er playmobil poppetjes opzet hoeft de rest van de decoratie niet zo ingewikkeld om het er toch als leuke taart uit te laten zien zou ik zeggen. Misschien vind je zoon het zelfs wel leuk om te helpen?