1

Onderwerp: Cupcakes hoeveel!

Ik mag op een leuke kraammarkt staan speciaal gericht op baby's en ik ben gevraagd om daar mijn creatie's te laten zien. Nu ben ik dus van plan om dummy's te kopen en die natuurlijk in de thema te maken.
Maar ook cupcakes te maken zodat de mensen ze kunnen proeven en natuurlijk met diverse vullingen die prima buiten de koelkast kunnen. Het is van 10 tot 16 uur maar hoeveel cupcakes zou ik eigenlijk moeten maken voor zo'n dag? En hoe hou ik ze het beste vers, ik dacht zelf van te voren, 1 dag van te voren maken met de vullingen en dan in een kartonnen doos.

Weet niet of ik in de goeie categorie zit.

2

Re: Cupcakes hoeveel!

Hmm, vind het ook lastig om te beoordelen hoeveel cc je zou moeten maken.
100 cc, zoiets?  en als ze verwachten dat het druk gaat worden misschien wel 175-200. Maar ik heb geen idee hoe veel mensen er verwacht worden natuurlijk :D Ik ga nu ook meer uit van de gedachte dat mensen graag gratis proeven en baseer dus mijn schatting daarop ;)
(Zelf zou ik wel voor mini's gaan, anders ben je wel erg veel geld kwijt aan 'promotiemateriaal')

1 dag van tevoren maken en vullen, in een kartonnen doos en koel wegzetten (niet de koelkast) klinkt goed! Zo zou ik het zelf ook doen.

Als je met fondant of marsepein gaat werken zorgen dat je de schildjes en verdere decoraties al van tevoren klaar hebt, dan kun je in één keer door.

3

Re: Cupcakes hoeveel!

ja, dat is echt moeilijk, ik zou ook mini cupcakes doen, dat wel!

als je het erg druk heb kan je ze ook eerder maken en invriezen hoor.
als je er een toefje in verschillende smaken op doet kan je misschien dat daar doen niet al te veel tegelijk dan bewaar je het in de spuitzak in een koelbox :think:

wel heel erg leuk en heel veel succes :thumb: