1

Onderwerp: Vlindertaart

Voor de 1e verjaardag van Sophia mocht ik een vlindertaart maken én een meppertje.
Het is een 25-20-15 stapel, gevuld met bokkenpootjescrème en aardbeienvlaai.

Ik was zelf niet zo tevreden, hij staat nl scheef en ik kreeg het niet meer gecorrigeerd....paniek sloeg om mijn hart en ik had weer zo'n gevoel van "ik ga stoppen, want ik kan er niets van"....Misschien moet ik het maar bij kleinere taartjes laten. De klant vond hem gelukkig helemaal geweldig, dus dat maakte veel goed.

Hier komt ie....
https://myalbum.com/photo/7drB6Zf6r7W5/540.jpg

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Vlindertaart

Wauw wat een plaatje, ik zie het scheve niet hoor.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: Vlindertaart

Ik vind het een schitterende taart!!!!

4

Re: Vlindertaart

Leuke mooie taart!  :thumb: . Die gaatjes in de vleugels vind ik erg leuk gedaan en iets om te onthouden  ;).
Het scheve zie ik ook niet op de foto. Neem aan dat je de dowels even lang hebt gemaakt? :O . Misschien dat ze zijn gaan schuiven?  Zelf gebruik ik meer dowels als 'moet' omdat ik liever teveel dan te weinig dowels heb  ;)

5

Re: Vlindertaart

Dank voor de reacties. Aan het dowelen lag het niet...heb voldoende gebruikt, maar de gevulde biscuits waren niet waterpas. Aan de voorkant zag je het niet zo (dus op de foto valt het idd mee), van de achterkant zag je het duidelijker.


Leuk he die gaatjes in de vleugels (best een werkje haha), lijkt het een beetje op lace.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Re: Vlindertaart

Mooie taart!! En niet stoppen hoor ;)!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7 Laatst bewerkt door Baklataart (30-07-2017 09:33)

Re: Vlindertaart

Wauw, het is echt een mooie taart en je vlindertjes zijn echt zó schattig :thumb:

En je mep taartje vind ik zo leuk hoe je dat het hebt opgespoten , super mooi effect  :thumb:

En voor je zelf is het natuurlijk niet prettig dat hij een klein beetje scheef is maar wij zien alles en de ontvanger kijkt er heel anders naar  :)