1 Laatst bewerkt door Elize van B. (01-12-2018 08:35)

Onderwerp: Grootste taart tot nu toe... Spannend!

Deze week mocht ik de bruidstaart voor twee oud-klasgenootjes maken! Super leuk ;)
Ik vond het zelf ook een hele mooie taart om te mogen maken, dus had er heel veel zin in.

Het was wel heel spannend, want dit is de grootste taart die ik tot nu toe heb gemaakt! En nog nooit een vierlaagse gemaakt. Verder deze keer geprobeerd hogere lagen te bakken en 3x te vullen i.p.v. 2. De taart deze keer ook met een andere botercrème afgesmeerd, namelijk meringue botercrème. En dat is allemaal aardig goed gelukt. Niet alles verliep in één keer soepel. Maar het was allemaal mooi op tijd af!

Toch had ik na hem weggebracht te hebben nog steeds zenuwen: Zullen ze hem wel mooi genoeg en lekker vinden?
Maar 's avonds mochten mijn vriend en ik op de receptie komen en hoorden we van het bruidspaar en veel gasten dat ze hem heel mooi vonden en vooral ook erg lekker, waardoor hij helemaal op is gegaan!

Nou, dit is hem geworden:

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19905055_1431971603515810_1159648147086415595_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_eui2=AeEdGqT7Gwo_HJuK8RbcsWDGkdUvi03goAOAeVSgcwkdZuLYg53ewZ9h0hxuFiKJPtPjfy5zaSRkLzM1tbfMqrkVz86vMeh9yBmpCuRNx9K9kA&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=c4d5a834e68a9f56296b2cc1f339d351&oe=5C6C1ACF

2

Re: Grootste taart tot nu toe... Spannend!

Schitterende taart!!

3

Re: Grootste taart tot nu toe... Spannend!

Wauwwww, echt fantastisch en heel erg mooi, super mooi je rozen ook  :thumb:

En wat een leuk dat je de taart voor ze mocht maken :)

4

Re: Grootste taart tot nu toe... Spannend!

Oh het is echt mooi geworden.

5

Re: Grootste taart tot nu toe... Spannend!

PRACHTIG!!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Re: Grootste taart tot nu toe... Spannend!

Prachtig!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Re: Grootste taart tot nu toe... Spannend!

Mag je trots op zijn hoor!

8

Re: Grootste taart tot nu toe... Spannend!

Suuuuper mooi, wat knap!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Re: Grootste taart tot nu toe... Spannend!

Bedankt voor de lieve en leuke reacties! :)