1

Onderwerp: Mam, jij kan vast nog wel even een taart maken hè?

Vroeg mijn dochter. Ze is geslaagd, zo ook haar vriendin en of ik nog éven een taartje kon maken. Voor vorige weekend, terwijl we de zaterdag een bbq/tuinfeest hadden met 20 pers. ter ere van mijn moeder haar 70e verjaardag.
Op vrijdagavond had ik nog wel éven ( ;) ) tijd.

https://myalbum.com/photo/cffRT29QQnmg/360.jpg

https://myalbum.com/photo/afwFPyorQyOd/360.jpg

Happy Cake Day!

2

Re: Mam, jij kan vast nog wel even een taart maken hè?

Wat een leukerd!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Re: Mam, jij kan vast nog wel even een taart maken hè?

Oh leuk! In een avondje?! Had je al een gevulde taart in de vriezer liggen dan ofzo, ik ben zo wat een dag bezig met zo'n taart....

4

Re: Mam, jij kan vast nog wel even een taart maken hè?

Bedankt! :O
Bakkerie: biscuit had ik wel eerder gebakken en heeft 2 nachtjes gelogeerd in de diepvries. 'S morgens taart gevuld en afgesmeerd.
'S avonds vanaf 21.00uur bekleed en gedecoreerd en om 00.00 was hij af.
Gaat altijd meer tijd in zitten dan je denkt, hè?  ;-)

Happy Cake Day!

5

Re: Mam, jij kan vast nog wel even een taart maken hè?

Het is een super leuke en mooie taart en knap dat je dat nog even tussen alles door doet :thumb:

Je had al een vlag taart voor haar gemaakt toch en fijn hé dat ze toch altijd denken dat moeders alles kunnen :lol:  :lol:

6

Re: Mam, jij kan vast nog wel even een taart maken hè?

Deze is echt super gaaf!!!!

Groetjes Vonn j

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Re: Mam, jij kan vast nog wel even een taart maken hè?

Baklataart: Achja....  :o Ik moet eerlijk zeggen dat ik een periode gesukkeld heb mijn gezondheid. Daardoor ook weinig energie en puf om taarten te bakken. Zelfs mijn creativiteit was ver te zoeken. Het gaat nu beter met mij, ik ben er nog niet, maar ik heb meer energie én mijn creativiteit is ook weer terug.
Bakken is mijn hobby en ik bak voor bekenden. Maar de afgelopen 7 weken heb iedere week wat mogen maken en er staan nog 4 op voor de komende weken!
Ik heb er weer helemaal zin in!  :D  =D

Bedankt voor jullie reacties!
Groetjes, Evelotte

Happy Cake Day!

8

Re: Mam, jij kan vast nog wel even een taart maken hè?

evelotte schreef:

Baklataart: Achja....  :o Ik moet eerlijk zeggen dat ik een periode gesukkeld heb mijn gezondheid. Daardoor ook weinig energie en puf om taarten te bakken. Zelfs mijn creativiteit was ver te zoeken. Het gaat nu beter met mij, ik ben er nog niet, maar ik heb meer energie én mijn creativiteit is ook weer terug.
Bakken is mijn hobby en ik bak voor bekenden. Maar de afgelopen 7 weken heb iedere week wat mogen maken en er staan nog 4 op voor de komende weken!
Ik heb er weer helemaal zin in!  :D  =D

Bedankt voor jullie reacties!
Groetjes, Evelotte

Super dat je er weer zó veel plezier van hebt,fijn!! Ik kijk uit naar je andere taarten en veel succes en plezier :thumb: