1

Onderwerp: Miljonairs shortcake

Deze heb ik van de week gemaakt, hij was erg lekker.


https://s8.postimg.org/7xnw1mjj5/20170430_195917.jpg

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

2

Re: Miljonairs shortcake

Ohh heel erg mooi en lekker :thumb:

Staat nog op mijn lijstje maar iets houd me tegen en wet niet wat :rolleyes:

Vonn klopt het dat de oven zo wie zo dat schoonmaak proces moet doen ook al lijkt die niet vies :think:

3

Re: Miljonairs shortcake

Baklataart schreef:

Ohh heel erg mooi en lekker :thumb:

Staat nog op mijn lijstje maar iets houd me tegen en wet niet wat :rolleyes:

Vonn klopt het dat de oven zo wie zo dat schoonmaak proces moet doen ook al lijkt die niet vies :think:

Echt gewoon een keer doen hoor, hij is zo lekker,  en leuk om te doen

Ik heb dat toen hij dat bij mij aangaf het best nog een poosje uitgesteld. Ik vond hem ook nog niet vies genoeg.

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Re: Miljonairs shortcake

Ziet er goed uit! Staat ook op mijn to do list.
Heb je de caramel ook zelf gemaakt? Op de één of andere manier krijg ik dat steeds niet voor elkaar..

5

Re: Miljonairs shortcake

Willeke87 schreef:

Ziet er goed uit! Staat ook op mijn to do list.
Heb je de caramel ook zelf gemaakt? Op de één of andere manier krijg ik dat steeds niet voor elkaar..

Dank je wel.  Dit is het recept van Laura's Bakery en dit is een heerlijke en best makkelijk recept voor caramel met boter, donkerbruine suiker en gecondenseerde melk, binnen een kwartiertje klaar.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Re: Miljonairs shortcake

vonn schreef:
Willeke87 schreef:

Ziet er goed uit! Staat ook op mijn to do list.
Heb je de caramel ook zelf gemaakt? Op de één of andere manier krijg ik dat steeds niet voor elkaar..

Dank je wel.  Dit is het recept van Laura's Bakery en dit is een heerlijke en best makkelijk recept voor caramel met boter, donkerbruine suiker en gecondenseerde melk, binnen een kwartiertje klaar.

Groetjes Vonn

Grappig dat jevjuist dat recept hebt gebruikt, dat is het recept wat bij mij steeds mislukt :( nog maar eens een poging wagen.

7

Re: Miljonairs shortcake

Willeke87 schreef:
vonn schreef:
Willeke87 schreef:

Ziet er goed uit! Staat ook op mijn to do list.
Heb je de caramel ook zelf gemaakt? Op de één of andere manier krijg ik dat steeds niet voor elkaar..

Dank je wel.  Dit is het recept van Laura's Bakery en dit is een heerlijke en best makkelijk recept voor caramel met boter, donkerbruine suiker en gecondenseerde melk, binnen een kwartiertje klaar.

Groetjes Vonn

Grappig dat jevjuist dat recept hebt gebruikt, dat is het recept wat bij mij steeds mislukt :( nog maar eens een poging wagen.

In het begin is ie bij mij ook mislukt, ik doe nu de suiker en de gecondenseerde melk in één keer bij de gesmolten boter, breng het dan aan de kook en laat het 10 minuten echt goed doorkoken onder voortdurend roeren.

Help mijn vrouw heeft een hobby

8

Re: Miljonairs shortcake

Goddelijk, een van de lekkerste wat mij betreft, hij ziet er mooi uit!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

9

Re: Miljonairs shortcake

Ziet er heerlijk en mooi uit hoor!!

Terug van even weggeweest!!
Live.. Love.. Bake..

10

Re: Miljonairs shortcake

Het water loopt me in de mond!

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

11

Re: Miljonairs shortcake

Lekker Vonn! Ziet er ook nog eens mooi uit.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

12

Re: Miljonairs shortcake

Wat een leuke reacties, heel erg bedankt.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

13

Re: Miljonairs shortcake

Wat ziet ie er lekker uit! En hij is heel mooi gelukt.

14

Re: Miljonairs shortcake

vonn schreef:
Baklataart schreef:

Ohh heel erg mooi en lekker :thumb:

Staat nog op mijn lijstje maar iets houd me tegen en wet niet wat :rolleyes:

Vonn klopt het dat de oven zo wie zo dat schoonmaak proces moet doen ook al lijkt die niet vies :think:

Echt gewoon een keer doen hoor, hij is zo lekker,  en leuk om te doen

Ik heb dat toen hij dat bij mij aangaf het best nog een poosje uitgesteld. Ik vond hem ook nog niet vies genoeg.

Dank je wel vonn dan wacht ik ook nog even :)