1

Onderwerp: Pepa Peg

http://i65.tinypic.com/t0rzia.jpg

2

Re: Pepa Peg

Mooie taart met heldere kleuren.

Re: Pepa Peg

Wat een leuke en moie taart!

4

Re: Pepa Peg

Die is super leuk en erg mooi! Heel vrolijk. Wat ik me afvraag, hoe kun je zo'n taart die bestaat uit twee kleuren achtergrond nou het beste bekleden?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Pepa Peg

oh wat een super mooie en frisse taart, je kleuren zijn zo mooi helder en de taart is gewoon een plaatje!! :thumb:

en je onderbord is echt zo leuk :lol:

6

Re: Pepa Peg

Dankjulliewel voor de reacties! lief!
Lady Vall. Ja, ik maak zelf moeilijk hé? eerst heb ik de groene gedeeld met de hand uit gesneden en dan de blauwe "lap"naast, en voorzichtig zo dicht mogelijk van de groene uit gesneden. en de groene slingertje ( hoe noem je dat?) met de sugar gum maak alles mooi, dan zijn alle kleine foutjes bedekt.

7

Re: Pepa Peg

Ohhhh wat een vrolijke taart en zo knap gepuzzeld.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

8

Re: Pepa Peg

Schattig, zeg! Heel mooi gedaan.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

Re: Pepa Peg

May schreef:

Dankjulliewel voor de reacties! lief!
Lady Vall. Ja, ik maak zelf moeilijk hé? eerst heb ik de groene gedeeld met de hand uit gesneden en dan de blauwe "lap"naast, en voorzichtig zo dicht mogelijk van de groene uit gesneden. en de groene slingertje ( hoe noem je dat?) met de sugar gum maak alles mooi, dan zijn alle kleine foutjes bedekt.

Helder, dankjewel!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake