1

Onderwerp: een beetje uit mijn comfortzone

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16387995_1239790489439177_1330068722865797705_n.jpg?oh=a6c485fb4f0af99c1bfa5fe12dacb1a6&oe=59475456
een klein taartje gemaakt. ik ben een ramp met bloemen en heb daar denk ik het geduld ook niet voor. howel ik ze altijd echt supergaaf en mooi vind. laat ik nu net de nieuwe makkelijke mal vavn Karen Davies hebben gekregen O-)
dus gelijk mee aan de slag. super makkelijk en snel resultaat! het grijze heb ik gedaan met cakecrack (eerste keer geprobeerd) met een beetje zwart gemengd tot grijs en dat direct op de taart geschilderd. de lila rand heb ik gemaakt met een eigen gemaakte mal welke ik níet in de verkoop heb ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: een beetje uit mijn comfortzone

Heel mooi.

3

Re: een beetje uit mijn comfortzone

Prachtig hoor!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

4

Re: een beetje uit mijn comfortzone

Super mooi, jij mag vaker uit je comfortzone.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Re: een beetje uit mijn comfortzone

Welke mal is dit van Karen?

6

Re: een beetje uit mijn comfortzone

Super mooi hoor, heel stijlvol :thumb:

7

Re: een beetje uit mijn comfortzone

Mooie kleurencomi en structuren

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Re: een beetje uit mijn comfortzone

Makkelijk, snel en een prachtig resultaat: wat wil je nog meer?  ;)
En dat cake crack is gaaf spul, zeg! (Hmmm, misschien wel wat voor mijn verjaardagslijstje binnenkort.  O-)  )

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

Re: een beetje uit mijn comfortzone

haha, nou jij mag weer vaker uit je comfort zone hoor! Schitterende creatie! Love it!!  :thumb:  :thumb: