1

Onderwerp: mevrouw wil taart met vulling naar haar eigen recept..

Hallo dames..
Wat doe je als je een vraag krijgt van iemand die graag een taart bij je wilt bestellen, en een vulling in de taart wil van een witte chocolade mousse van een recept die ze zelf heeft...?

Ik vind dit toch een beetje raar om dat te gaan doen.

Astrid.

2

Re: mevrouw wil taart met vulling naar haar eigen recept..

Haha, ja dat is best wel een beetje vreemd.
komt ze die dan brengen of moet jij het gaan maken volgens haar recept :think:  :think:

ik zou daar geloof ik zelf niet aan beginnen .

3

Re: mevrouw wil taart met vulling naar haar eigen recept..

Baklataart schreef:

Haha, ja dat is best wel een beetje vreemd.
komt ze die dan brengen of moet jij het gaan maken volgens haar recept :think:  :think:

ik zou daar geloof ik zelf niet aan beginnen .


Ik denk dat ze dus inderdaad mij haar recept wil geven en dat ik dat dan maak..
Ik vond het ook wel een heel erg vreemde vraag en was benieuwd of jullie dit ook weleens gevraagd wordt :)
Ik denk niet dat ik daar aan beginnen ga.. ik werk gewoon met mijn eigen recepten.

4

Re: mevrouw wil taart met vulling naar haar eigen recept..

Groot gelijk Astrid, anders moet ze gewoon zelf de taart ook maken vind je niet!! :lol:

5

Re: mevrouw wil taart met vulling naar haar eigen recept..

Baklataart schreef:

Groot gelijk Astrid, anders moet ze gewoon zelf de taart ook maken vind je niet!! :lol:

Dat is precies wat mijn partner net ook al zei hahaha.
Ze hebben dan natuurlijk ook een verwachting van de smaak, en als het dan wat anders smaakt dan heb ik het gedaan.. kan dat beter niet doen.

6

Re: mevrouw wil taart met vulling naar haar eigen recept..

Ik heb ooit eens de vraag gehad om een chipolatapudding vulling te gebruiken die de patissier hier in het dorp ook gebruikt. Nou wil het geval dat die patissier al meerdere keren kampioen van Nederland is geweest...(moeilijk om te evenaren  ;) ). Ik heb toen wel een chipolatavulling gemaakt maar natuurlijk niet dezelfde als de patissier  ;). Dit heb ik er ook bij gezegd. Dat ik mijn best zou doen maar niks kon garanderen. Misschien dat je dit ook zo tegen die mevrouw zou kunnen zeggen? Maar ik begrijp ook dat je dit raar vind en er eigenlijk niet aan wil beginnen  ;). Ook om de reden dat het misschien toch anders smaakt dan dat zij het maakt. Denk dat als je 10 vrouwen hetzelfde recept geeft het niet wil zeggen dat het ook 10x hetzelfde smaakt  ;)