1

Onderwerp: Enchanted cream met Amaretto?

Hallo iedereen!!.
Volgende week ga ik bakken voor het verjaardagsfeestje van mn zoontje.
Ik ga een taart vullen met boter creme maar zou ook ens iets anders willen doen. Ik heb daarom van funcakes een pak gekocht voor enchanted cream. Heb der absoluut geen ervaring mee maar wel al wat gelezen. Zo las ik bv dat je m allerlei smaakjes kan geven. Ik heb hier thuis nog een fles amaretto staan, kan ik er een scheutje van gebruiken om de EC op smaak te brengen?

2

Re: Enchanted cream met Amaretto?

denk het wel hoor misschien het water er een beetje door vervangen.

ben benieuwd hoe het smaakt, succes in elk geval :thumb:

3

Re: Enchanted cream met Amaretto?

Dat kan zeker! Wel dezelfde hoeveelheid water weg laten anders wordt t erg dun.

4

Re: Enchanted cream met Amaretto?

De combinatie van 'verjaardagsfeestje zoontje' en 'fles amaretto' vind ik raar... Drank schenken aan kinderen, ook al is het maar een beetje?
Gooi er een lepel chocoladepasta of aardbeienjam door.. Vinden kinderen lekkerder.

5 Laatst bewerkt door Kim_M_1989 (08-01-2017 21:11)

Re: Enchanted cream met Amaretto?

Ik maak 2 verschillende taarten dus zoontje zal zeker niet aan de amaretto taart zitten. :) Hij wordt pas 2 dus het is geen feestje met andere kindjes maar met de familie. Hij is zelf het enige kind die er zal zijn... Ik ben dus niet van plan om 10 kinderen amarettotaart te gaan geven! ;)

6

Re: Enchanted cream met Amaretto?

De crème vinden ze hier lekker maar omdat amaretto nogal sterk is, zou ik slechts een borrel glaasje toevoegen ( dan een borrel glaasje van het water weg laten) maar ipv de echte amaretto kun je ook een smaakje toevoegen, bv tiramisu. Succes

Christine.

7

Re: Enchanted cream met Amaretto?

Kim_M_1989 schreef:

Ik maak 2 verschillende taarten dus zoontje zal zeker niet aan de amaretto taart zitten. :) Hij wordt pas 2 dus het is geen feestje met andere kindjes maar met de familie. Hij is zelf het enige kind die er zal zijn... Ik ben dus niet van plan om 10 kinderen amarettotaart te gaan geven! ;)

Haha oke, dan kan het prima natuurlijk :)
Als ik zie verjaardagsfeestje.. denk ik aan partijtje.
Ander heb ik het gewoon over  'de verjaardag vieren' :D

Re: Enchanted cream met Amaretto?

ik zag laatst in de supermarkt de smaakstof amandel, die heb ik meegenomen. Heb hem nog niet geproefd maar hij ruikt ook naar amaretto.