1

Onderwerp: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Ook hier de Oviebollen gemaakt.
Ik vind ze echt erg lekker en mijn drie zoons en man ook want had er 24 gemaakt net en er zijn er nog 2 over na 5 minuten.
Ik heb gelezen bij koopmans dat sommimge mensen ze niet te eten vind maar geloof me als je ze goed bakt precies zoals op het pak dan zijn ze echt lekker.
Ik heb er een flinke theelepel olie op gedaan en ze zijn echt niet droog.
Ik zeg doen.

https://myalbum.com/photo/ysYXA83GnSBB/360.jpg

https://myalbum.com/photo/2qUGJ1LymoRN/360.jpg

https://myalbum.com/photo/cqdihKftRJu2/360.jpg

https://myalbum.com/photo/RDfBnxxVE4p6/360.jpg

https://myalbum.com/photo/NpHJAHfWF3zK/360.jpg

2

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Wat lekker zien ze uit. Fijne jaarwisseling Marion en een goed herstel in 2017 xxx

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Bianca1969 schreef:

Wat lekker zien ze uit. Fijne jaarwisseling Marion en een goed herstel in 2017 xxx


Dakjewel Bianca, ze zijn echt lekker en ja nog 7 bestralingen en dan klaar met de behandeling, nog 10 jaar hormoonpillen en hopen dat de bestralingen de nog actieve kankercellen heeft vernietigd.
Maar we blijven positief :)
Voor jou ook een mooi 2017 toegewenst :)

4

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Ohh, wat leuk ik heb een pak in mijn kerst palet ga het morgen ook proberen!!
Ze zien er erg lekker uit :thumb:

Fijn dat je kan aftellen Marion, zal aan je denken en voor de komende tijd een beetje rust voor jullie allemaal en ik hoop dat het een fijn jaar voor je wordt en dat de hormoon therapie maar goed zijn werk zal doen.
Fijne jaarwisseling voor jou en je gezin :)

5

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Ze zien er top uit!! Een heel voorspoedig 2017 alvast voor jou gewenst!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Ziet er goed uit! Sterkte nog en alvast een goed 2017!

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Heel erg bedankt voor jullie berichtje en voor jullie ook een mooi, gelukkig en gezond 2017 toegewenst.
Nog 2 bestralingen te gaan en dan kan ik weer aan een gezond lichaam gaan werken en dan hoop ik dat ik over een half jaartje weer een beetje de oude ben :)

8

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Hoi marion,
Hoe is het nu met je?
Kan je je draai vinden nu je klaar bent met de bestraling? Ik hoop dat je je elke dag een beetje sterker voelt en weer je dingen kan doen die je graag doet, zoals zwemmen en bakken.
Denk nog steeds veel aan je hoor en wens jou en je gezin het aller aller beste :)

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Baklataart schreef:

Hoi marion,
Hoe is het nu met je?
Kan je je draai vinden nu je klaar bent met de bestraling? Ik hoop dat je je elke dag een beetje sterker voelt en weer je dingen kan doen die je graag doet, zoals zwemmen en bakken.
Denk nog steeds veel aan je hoor en wens jou en je gezin het aller aller beste :)


Hallo

Het gaat wel goed met me =hoor buiten de wat lichamelijke klachten om maar dat kan ook nog niet anders.
Ik ga volgende week als het goed is weer zwemmen en blijf deze week nog thuis want mijn huid is kapot van de bestraling en daardoor mag ik niet zwemmen ivm infecties dus dat was wel weer balen.

Maar het einde is nu in zicht en dan gaat het vast allemaal weer goed komen na verloop van tijd :)
Ik heb verleden week snickerkoekjes gebakken maar dat was iets meer werk dan ik verwacht had en had de hele avond last van mijn rug en benen dus de volgende keer maar een iets korter receptje gaan proberen haha...
Maar verder gaat het erg goed met me hoor dankjewel :)

10

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Heerlijk dat je volgende week weer mag zwemmen en ben blij dat je je wat beter voelt!!

je hebt een lange weg afgelegd maar altijd positief !!! bewonder je daar voor echt goed hoe je doorzet !!

11

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Wat fijn om te lezen dat het beter gaat, en net als bakla vind ik het geweldig hoe je alles positief bekijkt en heb bewondering voor je doorzettingsvermogen.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

Baklataart schreef:

Heerlijk dat je volgende week weer mag zwemmen en ben blij dat je je wat beter voelt!!

je hebt een lange weg afgelegd maar altijd positief !!! bewonder je daar voor echt goed hoe je doorzet !!

Ach ik ben altijd positief dat scheelt je de helft van je leven haha.
Maar het zit er gewoon in dus ik hoef er niks voor te doen :)
Dankjewel :)

Re: Ook de Oviebollen en ze zijn echt lekker

vonn schreef:

Wat fijn om te lezen dat het beter gaat, en net als bakla vind ik het geweldig hoe je alles positief bekijkt en heb bewondering voor je doorzettingsvermogen.

Groetjes Vonn


Dankjewel Vonn maar zoals ik al zei hoef ik er niet veel voor te doen positief te blijven want het gaat vanzelf :)