1 Laatst bewerkt door Elize van B. (01-12-2018 08:25)

Onderwerp: Cookie Monster

Het zat helaas niet zo mee. In de onderste taart kwamen scheurtjes en geprobeerd het wat weg te werken. Misschien te droge fondant of niet goed doorgekneed. Volgende keer kneed ik in ieder geval langer door, kijken of het helpt ;)

Ik werd er helemaal chagrijnig door en hij is niet geworden zoals ik wilde, maar uiteindelijk nog aardig tevreden erover.

Ik had de klant zelfs nog aangeboden wat van de kosten terug te storten, maar dat vond ze niet nodig gelukkig.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15590192_1227236900655949_6521378295706846825_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_eui2=AeHk2tBb_RkdibbeTxi8TrLGjDoKnI6JAf5tyPCndCm8KwEoidhUgg_HWU7Or_owNczEhnaxdtAwAfF33ZodlRy6_EcSpWLQeaT50r7PwlXoBA&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=3e221837e652d29d49c1e8f90b380f5f&oe=5C6E863F

2

Re: Cookie Monster

Wat een leuk ontwerp!! Jammer van de scheurtjes, maar goed het maakt hem niet minder mooi hoor

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Re: Cookie Monster

Gave taart!!!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Re: Cookie Monster

Ohh die is echt zo leuk :thumb:

Jammer dat het tegen zat, ik zie het niet hoor hij is prachtig :)

Re: Cookie Monster

Dankjulliewel! Blij dat jullie hem leuk vinden ;)

En inderdaad leuk ontwerp he! Ik heb het niet zelf verzonnen. Ik kreeg twee foto's van taarten doorgestuurd en het moest een combinatie van die twee worden.

6

Re: Cookie Monster

Super leuk,  niets mis mee hoor, en in je buik gaat hij ook  scheuren  :rolleyes:

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Cookie Monster

Haha, dat is waar! Dankjewel ;)

8

Re: Cookie Monster

Inderdaad wat een prachtig ontwerp!

Re: Cookie Monster

wendyd schreef:

Inderdaad wat een prachtig ontwerp!

Dankjewel nog, Wendy :)