1

Onderwerp: Zonder keuken toch taart, olaf

We zitten midden in een verbouwing.
Vandaag brengen ze onze nieuwe keuken, de oude keuken ligt er op een paar kastje na al helemaal uit..
Maar ik had een collega beloofd een olaf-taart te maken voor haar zoontje.
En beloofd is beloofd, dus dan maar een paar deuren verder op aan de slag bij mijn moeder.
T was een beetje behelpen, mijn spulletjes liggen overal en nergens op dit moment.
Ben ook niet helemaal tevreden, maar naar de omstandigheden toch nog wel blij dat t nog ergens op lijkt,hihi
1 laag gevuld met room en jam
Andere laag met crispy chocolade, aardbeienbavarois en jam
https://s14.postimg.org/dwt50hnfh/IMG_20161202_155224.jpg

2

Re: Zonder keuken toch taart, olaf

Vind hem er geweldig uitzien, en je Olaf is super leuk.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: Zonder keuken toch taart, olaf

Mooi gemaakt, en lief dat je er zoveel moeite voor hebt gedaan!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Re: Zonder keuken toch taart, olaf

Knap gedaan hoor. Ik zou compleet in de stress schieten als ik niet in mijn vertrouwde keuken aan de slag kan....dusss ik heb respect voor je dat je toch zo'n mooie taart kunt neerzetten. Top gedaan!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Re: Zonder keuken toch taart, olaf

super mooi gedaan en wat lief van je dat je dat zo tijdens het verbouwen hebt gedaan, petje af hoor!!! :thumb:

en natuurlijk heel veel succes met de nieuwe keuken, dat is ook een feestje!! =D

6

Re: Zonder keuken toch taart, olaf

Dank jullie wel voor jullie reacties.
Had ook wel even zoiets van waar ben ik aan begonnen, kon niet makkelijk bij al mijn spullen, maar met een beetje creativiteit is het toch gelukt
Maar gelukkig heeft mijn moeder ook een hele fijne oven :)
En waren collega en familie erg blij met de taart.