1

Onderwerp: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Ik heb een smaakje van bubblegum toegevoegd en nu zeggen de jongens hier dat hun brein ze voor de gek houd omdat ze denken op kauwgom te eten en het niet door willen slikken haha...
Ik dacht weer eens iets anders :)

https://myalbum.com/photo/LW3H7WVoz7o9/360.jpg


Had ook al een keer bruine gemaakt met een caramelvulling.

https://myalbum.com/photo/763WeNXpm5zX/360.jpg

2

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Haha die zijn leuk, en die bruine met karamel vulling lijken me heerlijk.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Mooi! Waar heb je de bubblegumsmaak vandaan Marion? Toen ik smurfenijs maakte afgelopen zomer, heb ik mentos shakies gesmolten... Wat een gedoe...
Die bruine zien er trouwens ook schitterend uit. Dat halve rondje karamel zweeft er zo mooi in.

Tieneke

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

vonn schreef:

Haha die zijn leuk, en die bruine met karamel vulling lijken me heerlijk.

Groetjes Vonn


Dankjewel Vonn :)

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Tante Tien schreef:

Mooi! Waar heb je de bubblegumsmaak vandaan Marion? Toen ik smurfenijs maakte afgelopen zomer, heb ik mentos shakies gesmolten... Wat een gedoe...
Die bruine zien er trouwens ook schitterend uit. Dat halve rondje karamel zweeft er zo mooi in.

Tieneke


Hallo

Ik heb de smaakjes van lorAnn gebruikt zie linkje.
Dankjewel en ja teveel gedoe daar hou ik niet van hoor haha.
Ze hebben van lorAnn veel smaakjes en daar zitten veel lekkere tussen, erg geconcentreerd dus je hoeft maar een klein scheutje te gebruiken en de smaak is echt precies.


http://www.bakgoed.nl/smaakstof-bubble- … Ar_V8P8HAQ

6

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

hahahah klinkt geweldig en zo doen ze nog is extra lang over hun lekkere gebakje!! het ziet er allemaal weer prachtig uit :thumb:

maak je dat allemaal laag je voor laagje dat die karamel daar zo mooi blijft zitten? als ik straks verhuisd ben en mijn nieuwe over geplaatst is wil ik dit echt is gaan proberen, leuk voor de nieuwe buren =D

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Baklataart schreef:

hahahah klinkt geweldig en zo doen ze nog is extra lang over hun lekkere gebakje!! het ziet er allemaal weer prachtig uit :thumb:

maak je dat allemaal laag je voor laagje dat die karamel daar zo mooi blijft zitten? als ik straks verhuisd ben en mijn nieuwe over geplaatst is wil ik dit echt is gaan proberen, leuk voor de nieuwe buren =D


Hai hai

ja je maakt het inderdaad eerst apart.
Ik heb de caramel eerst gesmolten en toen in een halve bol vorm gedaan en weer hard laten worden.
Als je de maeshmallow gemaakt heb dan doe je die in een grotere halve bol vorm en daar druk je dan de kleine caramelbol weer in en zo stevig laten worden.
Daarna de bol eruit halen op de koek leggen en dan met chocolade overgieten of indopen :)
Ik hoop dat je het een beetje snapt.

8

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Ziet er heerlijk uit, maar kan me voorstellen dat je kortsluiting krijgt in je brein ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Lijkt me heel lekker!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

10

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Ziet er mooi uit!
Maar of ik die met bubblegum smaakt zou durven proeven?!

11

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Mooi!

12

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Zien er weer mooi en lekker uit!

13

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

dollelollypop schreef:
Baklataart schreef:

hahahah klinkt geweldig en zo doen ze nog is extra lang over hun lekkere gebakje!! het ziet er allemaal weer prachtig uit :thumb:

maak je dat allemaal laag je voor laagje dat die karamel daar zo mooi blijft zitten? als ik straks verhuisd ben en mijn nieuwe over geplaatst is wil ik dit echt is gaan proberen, leuk voor de nieuwe buren =D


Hai hai

ja je maakt het inderdaad eerst apart.
Ik heb de caramel eerst gesmolten en toen in een halve bol vorm gedaan en weer hard laten worden.
Als je de maeshmallow gemaakt heb dan doe je die in een grotere halve bol vorm en daar druk je dan de kleine caramelbol weer in en zo stevig laten worden.
Daarna de bol eruit halen op de koek leggen en dan met chocolade overgieten of indopen :)
Ik hoop dat je het een beetje snapt.

dank je wel en ik snap de uitleg hoor, ga het zeker proberen straks in het nieuwe huis , heb er nu al zin in :D

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Baklataart schreef:
dollelollypop schreef:
Baklataart schreef:

hahahah klinkt geweldig en zo doen ze nog is extra lang over hun lekkere gebakje!! het ziet er allemaal weer prachtig uit :thumb:

maak je dat allemaal laag je voor laagje dat die karamel daar zo mooi blijft zitten? als ik straks verhuisd ben en mijn nieuwe over geplaatst is wil ik dit echt is gaan proberen, leuk voor de nieuwe buren =D


Hai hai

ja je maakt het inderdaad eerst apart.
Ik heb de caramel eerst gesmolten en toen in een halve bol vorm gedaan en weer hard laten worden.
Als je de maeshmallow gemaakt heb dan doe je die in een grotere halve bol vorm en daar druk je dan de kleine caramelbol weer in en zo stevig laten worden.
Daarna de bol eruit halen op de koek leggen en dan met chocolade overgieten of indopen :)


Ik hoop dat je het een beetje snapt.

dank je wel en ik snap de uitleg hoor, ga het zeker proberen straks in het nieuwe huis , heb er nu al zin in :D


Graag gedaan hoor :)

15

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Geweldig Marion!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Re: Melo cakes met witte chocolade en bubblegum smaak

Bianca1969 schreef:

Geweldig Marion!

Dankjewel Bianca :)