1

Onderwerp: Verstelbare taartring kopen? Ervaringen?

Hoi allemaal,

Zijn hier mensen die een verstelbare taartring gebruiken om biscuit in te bakken? Ik zit er namelijk aan te denken om er ook een aan te schaffen. Veel handiger dan allemaal losse vormen ;p

Wat is jullie ervaring hiermee? Vervormt hij niet en kun je er mooie taarten mee bakken? Ik ben dan ook wel benieuwd met welk merk jullie een goede ervaring hebben.. Ik zag er namelijk een vierkante van Patisse, maar ik weet niet of deze goed is. Hij is in de shop maar € 9,95 zag ik.

Bedankt alvast ;)

2

Re: Verstelbare taartring kopen? Ervaringen?

Ik ben er zeer tevreden over!
Gebruik h'm vaak. Gekocht bij xenos.

Re: Verstelbare taartring kopen? Ervaringen?

Fijn om te horen ;) Ik heb er twee van Patisse besteld, een ronde en een vierkante. Hoop dat ze goed zijn!

4

Re: Verstelbare taartring kopen? Ervaringen?

Ik heb een ronde..gebruikte hem heeeeeeeel veel totdat de thermostaat van mijn oven kapot ging....
de onderkant verbrand een beetje voordat de rest goed gaar is doordat er geen echte bakbodem is...en mijn oven steeds alleen maar oploopt in temperatuur. zodra ik het financieel kan opbrengen om mijn oven te vervangen zal ik hem graag weer gaan gebruiken.

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

5

Re: Verstelbare taartring kopen? Ervaringen?

Butzies schreef:

Ik heb een ronde..gebruikte hem heeeeeeeel veel totdat de thermostaat van mijn oven kapot ging....
de onderkant verbrand een beetje voordat de rest goed gaar is doordat er geen echte bakbodem is...en mijn oven steeds alleen maar oploopt in temperatuur. zodra ik het financieel kan opbrengen om mijn oven te vervangen zal ik hem graag weer gaan gebruiken.

wat ontzettend sneu voor je dat je oven niet goed meer is ik hoop , je snel weer een andere hebt :)