26 Laatst bewerkt door dollelollypop (23-11-2016 12:43)

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Baklataart schreef:

ohhhhh, jeetje ,ja zo'n kerstboom moet dan ook meteen!!! :lol:  :lol: lekker belangrijk :lol:
maar goed ik begrijp je wel hoor en nu maar rustig stil zitten tot donderdag!!
fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat het achter de rug is.
ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt en aan de laatste etappe kan beginnen.
heel veel sterkte en succes met stil zitten :)  :)


Dankjewel en dat stilzitten is erg lastig en lukt niet helemaal maar probeer het wel zoveel mogelijk want ik heb er niks aan en het doet erg pijn.
Er lijkt vandaag een lichte verbetering te zijn en dan ook maar weer meteen boodschappen gedaan dus ga me nu toch maar weer even rustig houden want heb iets meer boodschappen gedaan dat ik eigenlijk van plan was :)

27

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Wat fijn dat het al beter gaat en dat de uitslagen ook goed waren, het kriebelt hier ook al flink om de kerstversiering neer te gaan zetten haha. Ik wens je heel veel sterkte en succes de komende tijd en neem jezelf in acht.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Baklataart schreef:

ohhhhh, jeetje ,ja zo'n kerstboom moet dan ook meteen!!! :lol:  :lol: lekker belangrijk :lol:
maar goed ik begrijp je wel hoor en nu maar rustig stil zitten tot donderdag!!
fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat het achter de rug is.
ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt en aan de laatste etappe kan beginnen.
heel veel sterkte en succes met stil zitten :)  :)


Zat in het ziekenhuis samen met mijn zus en loopt een beetje anders dan verwacht.
De tumor is helemaal weg maar de chemo heeft de tumor niet kunnen doden.
Er zitten nog wat cellen in borst en oksel en daar hopen we met de bestraling de cellen te verschrompelen.
Ik krijg nog 10 jaar hormoonpillen om die cellen te onderdrukken is me verteld dus we gaan er maar vanuit dat het dan goedkomt maar zekerheid heb je nooit.

Nu nog even over mijn arm.
Dat is niet goed want er zit een ontsteking, ze hebben me even tussendoor een echo laten doen en daar hebben ze meteen met een lekkere prik/spuit 300 ml. Vocht uit mijn oksel verwijderd.
Er is me opgedragen echt helemaal niks te doen, een week antibiotca en dan moet ik volgende week donderdag weer terugkomen.

Dit is niet zo mooi want nu wordt de bestraling iets uitgesteld en zal ik niet eind december maar half januari klaar zijn met de behandeling als de antibiotica zijn werk goed doet.
Ik ben nu wakker geschud en ga mezelf er echt aan houden want de bestraling moet zo snel mogelijk gebeuren.

Nog even ter informatie.
Het komt niet door de kerstboom zetten is me verteld hihi.
Volgende week donderdag moet ik weer terugkomen en dan kijken we verder en hopen dat de ontsteking weg is.

29

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Veel sterkte!
Hou je rust en luister naar je lichaam.
Anders betekend elke stap vooruit, ook weer 3 achteruit.
(Spreken helaad uit ervaring..)

30

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Oh jee, dat is even een tegenvaller voor je, maar nu idd goed je rust pakken. 
Weet zeker dat het met jouw  positieve instelling helemaal goedkomt.
Ga nog een beetje harder duimen  :Y

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

31

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Jeetje wat een verhaal marjon! Echt niet leuk om dat te horen en wel fijn dat je met je zus was.
En dan die spuit echt zo naar voor je en dat als je al pijn hebt, 1 ding je weet nu inderdaad dat je echt rust moet houden.
Natuurlijk komt het niet door de boom maar daar kan je nu dan wel van genieten als je heel stil en rustig op de bank zit!!
Jammer dat de bestraling nu uitgesteld word maar het komt goed hoor !!
Ik leef met je mee want dit had je waarschijnlijk allemaal niet verwacht.
Heel heel veel kracht en sterkte en ook sterkte met rustig stil zitten.
Ik denk aan je en wens je heel veel kracht toe!!

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Willeke87 schreef:

Veel sterkte!
Hou je rust en luister naar je lichaam.
Anders betekend elke stap vooruit, ook weer 3 achteruit.
(Spreken helaad uit ervaring..)


Dankjewel Willeke en het is geen onwil maar jke wilt gewoon niemand tot ast zijn dus doe je alles zelf.
hoewel ik niet alles uit handen kan geven ga ik dat nu toch wel meer doen en ze begrijpen het ook wel dus dat gaat wel goedkomen :)

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

vonn schreef:

Oh jee, dat is even een tegenvaller voor je, maar nu idd goed je rust pakken. 
Weet zeker dat het met jouw  positieve instelling helemaal goedkomt.
Ga nog een beetje harder duimen  :Y

Groetjes Vonn


Hai Vonn

Zorg je wel dat je duimen heel blijven haha.
En ja hoor even een tegenvallertje maar ach je moet het van je afzetten en gewoon doorgaan want anders heb je geen leven dus ik ga gewoon door en doe wat ik doen moet dus het komt best goed :)

Groetjes Marion :)

34 Laatst bewerkt door dollelollypop (25-11-2016 08:57)

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Baklataart schreef:

Jeetje wat een verhaal marjon! Echt niet leuk om dat te horen en wel fijn dat je met je zus was.
En dan die spuit echt zo naar voor je en dat als je al pijn hebt, 1 ding je weet nu inderdaad dat je echt rust moet houden.
Natuurlijk komt het niet door de boom maar daar kan je nu dan wel van genieten als je heel stil en rustig op de bank zit!!
Jammer dat de bestraling nu uitgesteld word maar het komt goed hoor !!
Ik leef met je mee want dit had je waarschijnlijk allemaal niet verwacht.
Heel heel veel kracht en sterkte en ook sterkte met rustig stil zitten.
Ik denk aan je en wens je heel veel kracht toe!!


Denk er steeds iets te licht over en dat ik het allemaal wel kan maar je lichaam is toch kapot gemaakt en dat moet je accepteren.
Maar ach je kunt niet alles uit handen geven hè want als er niemand thuis is moet je toch dingen zelf doen maar ik geef nu wel meer uit handen, laat de afwas gewoon staan tot de mannen thuiskomen en de was laat ik ze nu ook zelf maar even doen, boodschappen wacht ik gewoon tot ze thuiskomen en neem ik er één mee want moet dat soort dingen toch uit handen gaan geven anders komt het niet goed en dat willen we allemaal niet :)
Dus het komt wel weer goed alleen even ietsje meer geduld hebben.
En het allerbelangrijkste is dat we gewoon blijven lachen want dat is het beste medicijn :)

Groetjes en bedankt allemaal voor jullie lieve reactie :)

35 Laatst bewerkt door Hertje (26-11-2016 18:20)

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Wat heftig, deze ontwikkelingen...
Hopelijk lukt het je nu wel om stil te zitten (en je kerstboom te bewonderen ;) ).                   
Boodschappen kunnen (op heel veel adressen al) bezorgd worden, zelfs tot in je keuken en op een door jou bepaald tijdstip. Vaak is het bezorgen gratis als je een bepaalde aanbieding bestelt.

Succes met de antibiotica en veel sterkte met het nu langere genezingstraject!
Een heel dikke digiknuf voor jou!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

36

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Ik heb het allemaal eens doorgelezen.. Heel veel sterkte en probeer rustig aan te doen! Dat is nu het beste!

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Hertje schreef:

Wat heftig, deze ontwikkelingen...
Hopelijk lukt het je nu wel om stil te zitten (en je kerstboom te bewonderen ;) ).                   
Boodschappen kunnen (op heel veel adressen al) bezorgd worden, zelfs tot in je keuken en op een door jou bepaald tijdstip. Vaak is het bezorgen gratis als je een bepaalde aanbieding bestelt.

Succes met de antibiotica en veel sterkte met het nu langere genezingstraject!
Een heel dikke digiknuf voor jou!


De ontsteking is inmiddels weg en ja hoor ik ook meteen weer aan de gang.
Het is geen onwil maar ik kan het gewoon niet de dingen aan anderen over te laten.
ben altijd al zorgzaam geweest van kleins af aan al dus het zal me nooit lukken.
Ik doe de dingen alweer zelf en moet het gewoon maar accepteren dat het gewoon zo is en je een karakter niet snel kan veranderen.
Maar het gaat verder wel goed hoor ik moet alleen wat beter aan mezelf denken en tijd maken om goed voor mezelf te zorgen qua eetgewoontes maar dat ga ik doen anders wordt ik niet gezond :)
Dankjewel voor jullie berichtjes, erg lief allemaal :)

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Elize van B. schreef:

Ik heb het allemaal eens doorgelezen.. Heel veel sterkte en probeer rustig aan te doen! Dat is nu het beste!

Ik doe het op mijn eigen tempo maar kan het toch niet laten de dingen zelf te doen.
De ontsteking is inmiddels weg en maandag de voorbereidingen voor de bestraling.
Dan wordt alles afgetekend enz. enz. en dan als het goed is half december beginnen met bestralen.
Ik zal dan half januari klaar zijn dus iets later dan eerder gepland :)
Dankjewel het komt vast goed :)

39

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Ooh Marion toch...wat een verhaal weer. Hoop dat je nu idd ECHT gaat luisteren naar je lichaam!!
Gelukkig is de ontsteking nu weg, en kun je je gaan focussen op het laatste stukje....de bestraling. Je lichaam heeft een zware tijd gehad, kost ontzettend veel energie....gun je lijf de tijd om te herstellen. Wel fijn te lezen dat je zo sterk bent en dat je niet bij de pakken neer gaat zitten...maar dat betekent niet dat je maar de hele dag moet doordraven. Pauze, rust, probeer te genieten zónder alles zelf te moeten doen.

Dikke knuff, fijne feestdagen en een goed herstel!

Liefs, Bianca

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

40 Laatst bewerkt door dollelollypop (03-12-2016 10:39)

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Bianca1969 schreef:

Ooh Marion toch...wat een verhaal weer. Hoop dat je nu idd ECHT gaat luisteren naar je lichaam!!
Gelukkig is de ontsteking nu weg, en kun je je gaan focussen op het laatste stukje....de bestraling. Je lichaam heeft een zware tijd gehad, kost ontzettend veel energie....gun je lijf de tijd om te herstellen. Wel fijn te lezen dat je zo sterk bent en dat je niet bij de pakken neer gaat zitten...maar dat betekent niet dat je maar de hele dag moet doordraven. Pauze, rust, probeer te genieten zónder alles zelf te moeten doen.

Dikke knuff, fijne feestdagen en een goed herstel!

Liefs, Bianca


Hallo Bianca

Ik ben nu eenmaal een bezige bij en kan gewoon niet stilzitten.
Liefs Marion en ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden XXX
Dat is ook niet altijd fijn inderdaad want je komt nooit echt aan rust toe.
Ik heb ook moeite met mezelf ontspannen want zelfs van taarten maken wordt ik niet ontspannen haha.
Maar goed als het echt niet meer lukt dan moet je wel gaan zitten en dat doe ik dan ook wel.
Met de kerst komt de hele familie hierheen, broer zussen met aanhang, moeder met vriend en een 2 vrienden maar dan gaan we lekker het eten door de chinees laten maken haha dus dat zit wel goed.
de tweede gaan we met ons eigen gezin gourmetten want dat willen ze hier nooit overslaan haha.
Maar het komt wel goed Bianca dankjewel.

Voor jou en alle anderen hier natuurlijk ook heel fijne feestdagen toegewenst :)
En nogmaals ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden XXX

41

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Gelukkig dat de ontsteking weg is , dat is toch maar mooi gelukt!!
en zeker extra moeilijk voor je als je zo'n bezig bijtje bent maar daar kunnen de dokters toch niet veel aan veranderen :)
het zal aan een kant ook een voordeel zijn bij het dragen van wat je nu allemaal door moet maken.
Heerlijk voor je dat je met iedereen om je heen de kerst kan vieren en dat er voor je gekookt wordt door de Chinees en gourmetten is ook al zo gezellig!!
Geniet maar heerlijk van deze momenten en dan nog in het nieuwe jaar nog de bestraling afronden zodat je er vol goede moed tegen aan kan in het nieuwe jaar!!
heel veel sterkte en zeker ook voor de mensen die om je heen staan want voor hun is het zo moeilijk ook.
Denk aan je en houd je taai!!
hele fijne dagen hoor :)

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Baklataart schreef:

Gelukkig dat de ontsteking weg is , dat is toch maar mooi gelukt!!
en zeker extra moeilijk voor je als je zo'n bezig bijtje bent maar daar kunnen de dokters toch niet veel aan veranderen :)
het zal aan een kant ook een voordeel zijn bij het dragen van wat je nu allemaal door moet maken.
Heerlijk voor je dat je met iedereen om je heen de kerst kan vieren en dat er voor je gekookt wordt door de Chinees en gourmetten is ook al zo gezellig!!
Geniet maar heerlijk van deze momenten en dan nog in het nieuwe jaar nog de bestraling afronden zodat je er vol goede moed tegen aan kan in het nieuwe jaar!!
heel veel sterkte en zeker ook voor de mensen die om je heen staan want voor hun is het zo moeilijk ook.
Denk aan je en houd je taai!!
hele fijne dagen hoor :)


Dankjewel voor je lieve berichtje en inderdaad denk ik dat het voor de mensen om mij heen moeilijker is dan voor mezelf.
Je legt jezelf erbij neer en ondergaat het maar de mensen om je heen staan machteloos en blijven toch elke keer weer in angst zitten om hoe en wat.
Zekerheid heb je nooit maar wie heeft dat wel in het leven en ik dacht ook in het begin wat als het fout gaat en ik ben er niet meer, dan moeten mijn man, kinderen en dierbaren verder zonder mij en dat is veel moeilijker dan voor degene die er dan niet meer is want die merkt er niks meer van.

Dus ik denk vaak aan juist de mensen om mij heen en dat is waarom men ook niks aan mij merkt want ik doe niet anders dan anders, blijf de humor en de zelfspot houden en lach het allemaal weg.
Dat houd niet alleen hun op de been maar ook mezelf want zo is het voor mezelf ook een stuk makkelijker ermee om te gaan.
Tuurlijk is het niet leuk en baal je wel eens maar zoals ik al zei daar merkt niemand in mijn omgeving iets van want ik spreek het niet uit en dat hoeft ook niet want er is niemand die daar iets aan kan veranderen dus neem je het gewoon zoals het is :)

43

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

dollelollypop schreef:
Baklataart schreef:

Gelukkig dat de ontsteking weg is , dat is toch maar mooi gelukt!!
en zeker extra moeilijk voor je als je zo'n bezig bijtje bent maar daar kunnen de dokters toch niet veel aan veranderen :)
het zal aan een kant ook een voordeel zijn bij het dragen van wat je nu allemaal door moet maken.
Heerlijk voor je dat je met iedereen om je heen de kerst kan vieren en dat er voor je gekookt wordt door de Chinees en gourmetten is ook al zo gezellig!!
Geniet maar heerlijk van deze momenten en dan nog in het nieuwe jaar nog de bestraling afronden zodat je er vol goede moed tegen aan kan in het nieuwe jaar!!
heel veel sterkte en zeker ook voor de mensen die om je heen staan want voor hun is het zo moeilijk ook.
Denk aan je en houd je taai!!
hele fijne dagen hoor :)


Dankjewel voor je lieve berichtje en inderdaad denk ik dat het voor de mensen om mij heen moeilijker is dan voor mezelf.
Je legt jezelf erbij neer en ondergaat het maar de mensen om je heen staan machteloos en blijven toch elke keer weer in angst zitten om hoe en wat.
Zekerheid heb je nooit maar wie heeft dat wel in het leven en ik dacht ook in het begin wat als het fout gaat en ik ben er niet meer, dan moeten mijn man, kinderen en dierbaren verder zonder mij en dat is veel moeilijker dan voor degene die er dan niet meer is want die merkt er niks meer van.

Dus ik denk vaak aan juist de mensen om mij heen en dat is waarom men ook niks aan mij merkt want ik doe niet anders dan anders, blijf de humor en de zelfspot houden en lach het allemaal weg.
Dat houd niet alleen hun op de been maar ook mezelf want zo is het voor mezelf ook een stuk makkelijker ermee om te gaan.
Tuurlijk is het niet leuk en baal je wel eens maar zoals ik al zei daar merkt niemand in mijn omgeving iets van want ik spreek het niet uit en dat hoeft ook niet want er is niemand die daar iets aan kan veranderen dus neem je het gewoon zoals het is :)

ik begrijp zo ontzettend goed wat je bedoeld, zo probeer ik ook met die dingen omte gaan maar zie vaak hoe de omgeving worstelt.
maar ik vind het knap van je hoor en houd het maar zo vol maar vergeet ook je verdriet niet hoor want ook al huil je onder de douche of als niemand je ziet het moet er ook uit!!
ik vind je dapper en hoop dat als je even een verdrietig moment hebt weet dat er altijd iemand is die aan je denkt hoor!!!
ik denk echt heel vaak aan je  en jij komt er wel en je gaat nog heel lang genieten van alle dierbaren om je heen! xxx

Re: Recette Bûche de Noël - Speculoos et Nutella Dômes

Baklataart schreef:
dollelollypop schreef:
Baklataart schreef:

Gelukkig dat de ontsteking weg is , dat is toch maar mooi gelukt!!
en zeker extra moeilijk voor je als je zo'n bezig bijtje bent maar daar kunnen de dokters toch niet veel aan veranderen :)
het zal aan een kant ook een voordeel zijn bij het dragen van wat je nu allemaal door moet maken.
Heerlijk voor je dat je met iedereen om je heen de kerst kan vieren en dat er voor je gekookt wordt door de Chinees en gourmetten is ook al zo gezellig!!
Geniet maar heerlijk van deze momenten en dan nog in het nieuwe jaar nog de bestraling afronden zodat je er vol goede moed tegen aan kan in het nieuwe jaar!!
heel veel sterkte en zeker ook voor de mensen die om je heen staan want voor hun is het zo moeilijk ook.
Denk aan je en houd je taai!!
hele fijne dagen hoor :)


Dankjewel voor je lieve berichtje en inderdaad denk ik dat het voor de mensen om mij heen moeilijker is dan voor mezelf.
Je legt jezelf erbij neer en ondergaat het maar de mensen om je heen staan machteloos en blijven toch elke keer weer in angst zitten om hoe en wat.
Zekerheid heb je nooit maar wie heeft dat wel in het leven en ik dacht ook in het begin wat als het fout gaat en ik ben er niet meer, dan moeten mijn man, kinderen en dierbaren verder zonder mij en dat is veel moeilijker dan voor degene die er dan niet meer is want die merkt er niks meer van.

Dus ik denk vaak aan juist de mensen om mij heen en dat is waarom men ook niks aan mij merkt want ik doe niet anders dan anders, blijf de humor en de zelfspot houden en lach het allemaal weg.
Dat houd niet alleen hun op de been maar ook mezelf want zo is het voor mezelf ook een stuk makkelijker ermee om te gaan.
Tuurlijk is het niet leuk en baal je wel eens maar zoals ik al zei daar merkt niemand in mijn omgeving iets van want ik spreek het niet uit en dat hoeft ook niet want er is niemand die daar iets aan kan veranderen dus neem je het gewoon zoals het is :)

ik begrijp zo ontzettend goed wat je bedoeld, zo probeer ik ook met die dingen omte gaan maar zie vaak hoe de omgeving worstelt.
maar ik vind het knap van je hoor en houd het maar zo vol maar vergeet ook je verdriet niet hoor want ook al huil je onder de douche of als niemand je ziet het moet er ook uit!!
ik vind je dapper en hoop dat als je even een verdrietig moment hebt weet dat er altijd iemand is die aan je denkt hoor!!!
ik denk echt heel vaak aan je  en jij komt er wel en je gaat nog heel lang genieten van alle dierbaren om je heen! xxx

Dankjewel voor je lieve woorden maar echt ik heb nog geen enkel verdrietig moment gehad ook niet als ik alleen was of onder de douche staat haha.
verdriet heb ik echt niet want er zijn zoveel mensen die er veel erger voorstaan en dan heb ik helemaal niks te klagen dus doe ik dat ook niet :)
Ik heb veel lieve mensen ook op mijn facebook pagina, ook van mensen zoals jullie, die ik ken van de taarten maar niet eens persoonlijk en dat is zo lief en fijn en dat waardeer ik echt enorm.
Mensen spreken me er echt op aan dat er altijd zoveel mensen reageren dat is echt heel lief :)
Dus ook jij bedankt voor je lieve woorden XXX